Threads: 59
Niin onko autollasi nimeä ja mistä se on tullut?
Mun autolla oli pitkään sellaista bulimia ongelmaa, että se joi enemmän bensaa kuin maha veti. Oireet olivat satunnaisia, eikä syytä meinannut löytyä. Auto sai nimen Grandi. Kaikkien janoisten sankari. Syy löytyi ecun lämpötila-anturista, joka piti vaihtaa kaksi kertaa. Joskus uudet osat on jo valmiiksi rikki.
No other luxurycar can make you this comfortable - Range Rover 3.9 efi
Kimmo Manninen
Threads: 84
Ei ole varsinaista nimeä, tosin "Talbot" on Rankulle semmoinen vakiintunut nimitys. Tästähän on väännetty useaan otteeseen palstallakin...
Volvo on yksinkertaisesti "koppiauto", tai frouvan mielestä se on ruosteinen romukoppa!!
P38A -97,4,x bi-fuel
RRC 3,9SE -90
S-Type 3.0 Sport, -01, RHD
P38A -95 raato
Rover 3500S efi -73
Jaguar XJ-S V12 series II -89
Clean car=Sick mind. Topicin kaappaaja #1
Threads: 16
Ei oo vielä tullu semmosta sopivaa viha/rakkaus juttua, että olis pitäny
kulkuneuvoja alkaa nimemään.
Englanninmaalla näyttää käytäntö olevan melko yleinen ainakin Defeissä,
ja Hän taitaa olla aina "she"
Threads: 3
Brudolph the blue Land Rover
Threads: 11
Vanha Disco oli "Paris" nimi se sain kuin se oli nostetu, mutta pikko renkaille viele.
Uusi Disco on nimella "Silver Fang" kuin se on hopea värinen ja "nopea".
"Nimitön " 99 - Defender 90 2010 -
"Silver Fang" 02 - Disco 2 V8, 2007 - 2010
RIP: "Paris" 00 - Disco 2. Td5, 2000-2007.
www.laro.fi
Threads: 112
Rufína- Rekisterinumerosta tietysti RFU-...
Lantikat on mun mielestä naispuolisia koska kerran kuussa ne vuotaa aina jotain... :roll:
Ser 2 88" STW Bensa -61 "Redína"
Ser 3 109" Van -76 200(t)di "Rubína"
Ser 3 88" STW -74 200(t)di "Rufína"
Threads: 25
Vanha 110 oli pitkä. Nykyinen bobtail Disco taas puolikas, "half". On kuulemma puolet normaali discosta.
Mielestäni jokaiselle autolle pitäisi antaa nimi, niin sitä on helpompi vihata tai rakastaa.
Threads: 18
Tottahan toki nimi löytyy: Dumbo Jr ja se oikein lukee konepellissä ja etuovissa. Takaluukun vaihdon yhteydessä nimi on jäänyt pois takaa.
Threads: 53
Sinikka on Sinikka, koska eräs työtoveri tokaisi parkkipaikalla sen nähdessään, että "mikäs Sinikka se siellä on". Hänellä oli silloin käsittääkseni itselläänkin Land Rover, mutta Defender.
SD1

tä olen Kaunokaiseksi haukkunut, koska se vain on niin pirun kaunis. FaceBook päivityksissä olen kehunut joskus "kaunokaista räplääväni", joka on kanssa
feissaajissa herättänyt hilpeyttä, koska luulevat minun viittaavan lasteni äitiin.
Range taas on saanut puolittain vahingossa nimekseen Lommone, koska taisin Offipalstalla pitää asiaan liittyvää
sigua.
Väärämmerkkisillä ei taida nimiä olla. Tai no lapset ovat joitain niistä nimenneet ja niitä nimiä on sitten ainakin heidän kanssaan keskustellessa tullut käytettyä.
// Harrastekäyttöautoileva nörtti (#roverystavat @ IRCnet)
# SD1 V8 -83 & "seittemä väärämmerkkistä"
Threads: 16
Meitin kiesi sai nimen Lantaroovveri. Ajoimme puhvelin p....assa muutaman kilsan ja törmäsimme myös itse laumaan jossa oli noin 1500 päätä. Auto haisi muutaman päivän ja kotiuduttuamme pesastiin auto jolloin pihalla oli sitä ihtiään muutama kilo. Tosin auto haisi viela pesun jälkeen jokusen päivän.
Threads: 217
...disco on disco ja defe on "se vihree"...!
Threads: 7
Lapset on ristiny meidän discon Lantuksi.
olli
Threads: 39
Tyttäreni nimesi asuntoautomme vm 1998 Transit Elnaghin Ursulaksi.
Ursula-nimi sopii oikein hyvin tällaiselle vähän iäkkäämmälle ajoneuvolle,nimestä tulee minulle ensimmäisenä mieleen keski-ikäinen saksalainen rouvashenkilö.
- Elämä on pelkkää säätöä -
Threads: 8
Dumboksi auto on aikoinaan nimetty. Erittäin hyvä ja osuva nimi kyseiselle autolle onkin (=koko Dumbo-perheelle)
Quote:Mielestäni jokaiselle autolle pitäisi antaa nimi, niin sitä on helpompi vihata tai rakastaa.
Ainakin Lantikat oikein tekee mieli nimetä koska onhan niillä oikein sielukin
-life is short-
Range Rover 3.5V8 -82 "Dumbo"
MB Sprinter 3.0V6 -13