Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Missä TM:n numerossa oli uusimmassa kerholehdessä ollut 75:n
testi ? Olisko ollut 50-luvulla ?
Reply
Vastaan itse itselleni, että numero on 10/1953. Tieto löytyi TM:n omilta sivuilta. Jos olisi tilannut ko. koeajon pdf-tiedostona, olisi siitä, siis yhdestä ainoasta jutusta, pitänyt pulittaa 3 euroa.
Reply
"testi" eli paremmin koeajelu ajoittuu 1953 syksyyn...Roverin tuonnin kulta-aika oli kuitenkin 1952. Aika hidasta toimintaa TM:n osalta, vaikka toisaalta varmaan uudet saippuakoteloon rakennettavan taskuradion ohjeet, faneriveneen piirustukset tai oman suurennuskoneen rakennusohjeet olivat aikanaan suurelle osalle lukijoita enemmän aktuelleja...
Mutta 18 vanhaa markkaa noista kahdesta sivusta, ei halpaa...laskettu varmaan arvokkaan työajan menetykseen perustuen?
Kari TT
Reply
Mulla on pari Teknarin vuosikertaa 50-luvulta, mutta pahaa pelkään, että ovat -55 ja -56.
Saatanpa asian tarkistaakin kunhan seuraavan kerran vierailen kätkölläni :wink:
Reply
Minullakin on juuri -55 ja -56 vuosikerrat, peräti TM:n myymissä tekonahkaselkäisissä kansissa, joissa haalistuneet kultakirjaimet.

Vanhempiakin numeroita on myös minulla jossain, mutta eikös nyt julkaistu 1953-artikkeli ja edeltäjä vuoden 1984 lehdessämme riitä ERA'lle - ei siinä alkuperäisessäkään kuvan laatu ole sen parempi ! :lol:
Kari TT
Reply
karitt Wrote:eikös nyt julkaistu 1953-artikkeli ja edeltäjä vuoden 1984 lehdessämme riitä ERA'lle - ei siinä alkuperäisessäkään kuvan laatu ole sen parempi ! :lol:
Juu, minulle riitti tieto siitä missä numerossa ko. koeajo on ollut.
Reply

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Missä, missä, missä? Rover 3500 V8 17 10´588 27-07-2010, 07:39
Last Post: Allu

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)