Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kapteeni autonostopuuhissa
Minulla on Nettiautossa Defe myytävänä:
http://www.nettiauto.com/land-rover/defender/4088766

Kapteeni Jeffrey Paul lähestyi minua Nettiauton systeemin kautta, ja googlettamisen perusteella hän on ollut kiinnostunut ostamaan muitakin autoja. Olenko väärässä, kun pidän huijausyrityksenä? Miten tuollaisen huijausyrityksen on ajateltu etenevän? Kuvitteleeko arvon kapteeni, että "postitan" hänelle auton ja jään odottamaan rahoja?

Arvoisa Esa Alin,
Captain Jeffrey Paul haluaisi ostaa ajoneuvosi : Land Rover, Defender, 2003, 20 900 €, ID : 4088766

Ajoneuvon rekisterinumero: JER-35

Viesti: Hello, How are you doing today, I am in respect of the car you posted on site, but first I have to introduce my self: I am Captain Jeffrey Paul. How much is the last price for the car and what is the current situation of the car? You can contact me on my Email:captainjeffreypaul22@gmail.com I am waiting for your respond ASAP Sincerely Captain Jeffrey Paul ____________________ Hello, Miten teet tänään, olen suhteen autolla Lähetetty paikan päällä, mutta ensin minun täytyy esitellä itseni: olen kapteeni Jeffrey Paul. Kuinka paljon on viimeinen hinta autolle ja mikä on nykyinen tilanne auton? Voit ottaa yhteyttä minua Sähköposti:captainjeffreypaul22@gmail.com Odotan teidän vastata ASAP vilpittömästi Kapteeni Jeffrey Paul

Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Captain Jeffrey Paul
Puhelinnumero: +18181453723
Sähköpostiosoite: captainjeffreypaul22@gmail.com
Reply
Eiköhän kyseessä ole taas yksi paypal huijausyritys. Voit kertoa sille että käteinen on kunkku Wink
Reply
Oliko tämä kapteeni nyt komennuksella Afganistanissa ja ei saanut jättitulojaan, joilla myös maksaa autosi hinnan, siirretyksi pois maasta ilman Sinun apuasi....tällaistakin on liikkeellä :twisted: Kepulihommaa!
Kari TT
Reply
Lupaa seuraavaksi ostaa autosi pyytämälläsi hinnalla. Ja sitten haluaa pari tonnia kuljetuskuluihin ... tai johonkin muuhun yhtä uskomattomaan.

Aina kun joku ulkomaalainan haluaa ostaa auton Suomesta kannattaa miettiä onko mitään järkeä viedä korkeasti verotettuja autoja Suomesta yhtään mihinkään. Ja varsinkaan LHD-autoa Englantiin Smile

Voit tietty vastata ja katsoa mihin vedätys päättyy.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)