Threads: 2
Miten jarrulevyt lähtee irti ?. Jarrusatulat irrotettu ja käsijarru vapautettu, käsijarruvaijeriko siellä vielä ottaa kiinni. onko etupää helpompi.
Saako Disko 3:een Workshop manuaalia ja huolto-ohjelmaa?
Jep, mutta minulla on vain yksi torx / levy, toisessa reiässä on muovitulppa.
Levy heiluu, mutta ei vaan tule pois. Uskaltaako vetää ulosvetäjällä.
Kun en ymmärrä miten käsijarruvaijerit on kiinni.
Threads: 5
Hei,
Muistakaa laittaa seisontajarru säätö asentoon Land Rover testerillä. Muuten voi kuulua paha ääni seisontajarrumoottorista ja sen jälkeen jarru on jumissa. Olen jopa nähnyt liekehtiviä takajarruja kun korjausta ei ole suoritettu tehtaan ohjeiden mukaisesti.
Vain maine kulkee edellä...
No hyvä ! Meinasin jo luovuttaa, vaihtaa vaan palat ja jätää levyt hyllyyn.
Levyn oli muuten syönyt loppuunkulunut jarrupala ilman varoitusta.
antti@pp.tnnet.fi
Sorry, yhdistin kaksi osoitetta, eli oikeat osoitteet:
antti.nyyssonen@pp.tnnet.fi ja varalle
antti@arkat.fi
Threads: 5
Ahosensetä Wrote:Jarrulevy lähtee irti ilman testeriä. Sitä tarvitaan vasta toimilaitteen vaihdossa.
Voin laittaa lisää ohjeita sähköpostilla.
Kyllä levyt irtilähtevät ilman testeriä mutta levyjen ja kenkien uusinnan jälkeen jarru pitää säätää. Säätöä ei voi tehdä
oikein ilman testeriä.[/b]
Vain maine kulkee edellä...
Threads: 6
Itse tuossa 2 tkm sitten vaihdoin kaverin kanssa jarrulevyt joka nurkkaan, samoin kaikki palat sekä anturit jarrupaloihin.
Ei se mitään rakettitiedettä ollut, ihan mekaaninen suorite ja homma toimii. Kässijarrupalojen säädön kun muistaa löysätä ennen takajarrulevyjen pois ottamista ja säätää myös "tuntumalle" takaisin uusien levyjen kanssa sekä tarkkailla jarrunestesäiliössä nestepintaa kun puristelee mäntiä sisään, niin ollaan jo pitkällä.
Ja ei siinä mitään testeriä kaivattu. Teinkö homman väärin? Jos kyllä, niin missä kohtaa?
-------------------------------------
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa...