Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lava-autoa vuokralle?
Oliskohan kellään palstalaisella lainata/vuokrata lava-autoa, kun pitäis lähteä Enklantiin muutamaa käytettyä pikkusorvia hakemaan? Vois lähteä vaikka mukaan seikkailemaan.
Tai tietoa mistä kysellä edelleen. Vuokraamoilta tietty näitä saisi, mutta kovaan hintaan.
Ex 1955 Series 1 88

Ex 1997 Defender 90, 300Tdi, Portofino Red

Ex 1993 Jeep Cherokee XJ 4.0 Bright White
Reply
Terve!

Olen laittamassa mun Nissan Pick-upia -93, bensa, takaveto myyntiin kun tuli homattua toi Disco. Se voi joutaa. Milloin sulla se lähtö on?

Mikko

showmies@luukku.com
o5o589445viisi
Defender Puma 110 Safari Van 2,4L TDCI
Reply
Aikataulu on aika väljä, riippuu siitä löytyiskö tollasta ajoneuvoa edullisesti. Mutta joskus ennen joulua aattelin lähteä. Vois sitten hankkia itelle kerrankin kunnon joululahjat. Ja vois tuoda muillekin lantikanosia jos kyytiin mahtuis.
Ex 1955 Series 1 88

Reply
Entä jos lentäisit Ryanair:illa ja ostaisit sieltä sopivan kuljettimen...
Reply
Mistäs sorvia haet? Itsellä ollut kiikarissa kanssa, ei noihin Kiinan peleihin oikein uskalla luottaa.

Ps. Mulla olisi pienois mallin rakentajalle oikein "pikku" sorvi kaikilla herkuilla..
Reply
era Wrote:Entä jos lentäisit Ryanair:illa ja ostaisit sieltä sopivan kuljettimen...

Joo, itekkin päätymässä tähän vaihtoehtoon, kun ei näytä löytyvän suoria laivayhteyksiä Suomesta tuonne saarivaltioon.
Ex 1955 Series 1 88

Reply
Angelo Wrote:Mistäs sorvia haet? Itsellä ollut kiikarissa kanssa, ei noihin Kiinan peleihin oikein uskalla luottaa.

Ps. Mulla olisi pienois mallin rakentajalle oikein "pikku" sorvi kaikilla herkuilla..

Olen etsiskellyt käytettyä Myfordia tai Hardingea. Suomessa ei oikein tarjontaa ole, kun taas Englannissa näitä on pilvin pimein, ja melko edulliseen hintaan.
Kerro ihmeessä lisää, millainen peli sinulla olis tarjolla.
Ex 1955 Series 1 88

Reply
Ihan kellosepän sorvi, merkkiä en muista. Pihdeillä 5 mm asti, kolmileuka pakka, ristiin syöttäjä, ym. lelut mukana. Offipalstalla on muutama kuva jos kiinnostaa.
Reply
Angelo Wrote:Ihan kellosepän sorvi, merkkiä en muista.

Ok, vähän on pieni näihin mun hommiin. Muutama kuukausi sitten luovuin juuri omasta kellosepän sorvista kun ei ollut sille käyttöä. Nyt etsinnässä on n. 500-700 mm kärkivälillä olevat tukevat valurautarunkoiset koneet.
Ex 1955 Series 1 88

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)