Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Defen sähköissä häikkää.
Eli hätävilkut ei toimi ollenkaan. Vilkku toimii oikealle kytkiessä mutta aluksi välähtää peräkärryn kuvatus kojetaulussa.
Vasemmalle jos yrittää pistää vilkun niin polttaa heti ropun, naps. Äänimerkki toimii viiksestä ja viiksi toimii muuten normisti ja palauttaa kyllä.

En ole yrittänyt vielä edes ajatella koko asiaa sen ihmeellisemmin.
Oisko joku paininut saman ongelman kanssa jo aiemmin?
Ajatuksia?
Reply
Olisko syytä käydä peräkärrypistoketta läpi...?

Andy
Reply
Asiaa mietittyäni kuulostaa hyvältä paikalta aloittaa.
Pistokkeen paikan vaihto muutenkin edessä.

Kiitos, Andy.
Reply
Mulla kanssa välkkyy peräkärryn kuva ajoittain kun vilkun laittaa päälle, mutta en ole siitä välittänyt kun muuten vilkut toimii. Peräkärryn pistoke uusittu vastikään eikä ole vaikuttanut asiaan.
* Defender 90 SW TD5 -02
Reply
Mulla vilkkuu aina, oli kärry perässä tai ei. Mutta vilkut toimii, niin en korjaa...
If you can dream of it, you can do it!
Reply
Discossa välähtää peräkärryn kuva joka kerta (kerran) kun laittaa vilkun päälle.

Ohjekirjassa maininta, että näin kuuluukin olla jos perävaunua ei ole kytketty EDIT: ja kerran jos perävaunun valot ei toimi Confusedhock: liekö Defessä/muissa lantikoissa saman homma ?
Kaitsu

Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.

"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"
Reply
Ei sen merkkivalon takia, vaan sulakkeen... Smile

Joku HCPU-omistaja voisi muistuttaa minua että onko niissä jatkettu piuhasarja, täysin omalaatuinen vai sama kuin muissa 110'ssä.

Andy
Reply
Kyllähän tuo peräkärry valo on defessäkin, kuuluu välähtää kerran kun vilkun laittaa päälle, tämä on sen järjestelmän testitoiminto.
Kärry perässä, pistoke kiinni jää vilkkumaan jos kärryn valoissa vikaa, muistaakseni.
Reply
Tarkoitin sitä että HCPU'n koukkuvirityshän on jatkopalalla rungosta irti, joten piuhasarjakin kuluu olla eri. Ajattelin vaan että miten se olikaan ratkaistu... Kävin sitten koiran kanssa lenkillä ja myrsky virkisti muistiani että onhan 90/110'ssäkin pistokkeen virrat toteutettu "jatkosarjalla" auton tavanomaisesta piuhasarjasta, joten sillä ei lienee merkitystä!

Andy
Reply
Ei tullut selvyyttä asiaan vielä. Elikkäs hätävilkut ei myöskään lähde päälle. Ja grammarista hävis sähköt. Siis noitten edellisten lisäksi.
Reply
Elikkäs viaksi paljastui Halpislaatunen vasen etuvilkun pohja.

Tällä selvä.
Reply
Päivänselvä paikka vianetsintään... :roll: :lol:

Andy
Reply
Mun Discossa on ollut kosketushäiriö toisessa etuvilkussa. Huomaa kyllä heti jos etuvilkku ei toimi kun vilkuttaa ainakin tuplanopeudella. Confusedhock: Liekö Lantikkainsinöörin ajatus että näin...
Kaitsu

Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.

"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"
Reply
L-Andy Wrote:Päivänselvä paikka vianetsintään... :roll: :lol:

Andy

:lol: :lol: Voi veljet mikä heitto taas Andy :lol:

paitsi että... Mun peräkärryssä oli joskus sähköt ihan sekasi eikä auttanu pistokkeen vaihto eikä mikään. Lopulta polokasin fillarilla naapuriin missä nuo kärryt tehään. Hän neuvoi tutkimaan kärryn parkkivalon liittimen oikealla puolella. Se oli hapettunu / ruostunu herkkuun sieltä. Ja koko touhu oli täysin sevon :x
Reply
Kaitsu Wrote:Mun Discossa on ollut kosketushäiriö toisessa etuvilkussa. Huomaa kyllä heti jos etuvilkku ei toimi kun vilkuttaa ainakin tuplanopeudella. Confusedhock: Liekö Lantikkainsinöörin ajatus että näin...

Jos sitä tuplanopeustoimintaa mietit niin sehän on yleinen reletemppu melkein kaikissa autoissa kun vilkun polttimo tulee tiensä päähän. Yleensä se on muuten ainut tapa tiedostaa että joku vilkku on pimeä, vai tekeekö kaikki paitsi minä niitä lähtötarkastuksia mitä autokoulussa opetetaan..? :wink: Rele tulkitsee kosketushäiriöt kuten palanut poltin joten sun tapauksessa se kai pidettävä ihan normaalina ominaisuutena!

Andy
Reply

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  jarru häikkää Nisu 7 4´032 25-08-2010, 12:54
Last Post: Nisu

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)