Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuukausitapaaminen 2009-10
Kokoonnutaan kuukausittan tuolla Artukaisten Paviljongilla aina kuukauden viimeinen keskiviikko kello 18. Paikka on Turun messukeskuksen eteläpuolella osoitteessa Messukentänkatu 11, 20210 Turku.

Karttalinkki. Paikkalippu on hiukan liikaa vasemmalla, talo on merkitty karttaan lipun varjon yläpuolelle. Paviljonki ei näy tielle kovin hyvin ja siitä ajaa helposti ohi.

Linkki Artukaisten Paviljongin nettisivuille.

Seuraavat kokoontumispäivät ovat:
  • 30.9.2009
    28.10.2009
    25.11.2009
    30.12.2009
    27.1.2010
    24.2.2010
    31.3.2010
    28.4.2010
    26.5.2010
    30.6.2010
Levittäkää tietoa niille, jotka eivät seuraa keskustelupalstaa. Nyt edes ajokelvoton rooveri ei kelpaa syyksi jäädä tulematta, bussi 80 tuo ihan portille Smile
Reply
Hyvä Antti :!:

Vihdoinkin joku päätti ja teki aikataulun!
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Quote:Vihdoinkin joku päätti ja teki aikataulun!
Jos noi sovitaan aina erikseen ja siihen menee 8 kuukautta per tapaaminen, niin niitä ei sitten ole kovin tiheään Smile

Se jäi mainitsematta, että tuolla on sekä kahvio että ravintola, joten pitkänmatkalaiset (tai muuten vaan nälkäiset) saavat samalla syötyä vaikka kunnon illallisen.

T, Antti
Reply
Oliskos mitään ideaa, jos aina vähän ennen jokaista kuukausitapaamista sovittaisiin joku aihe, josta turistaan? Eihän tämä estä muista asisoita puhumista, mutta tämä voisi:
  • A) Lisätä kiinnostusta tapaamiseen.
    B) Mahdollistaa jonkunlaisen valmistaumisen.
    C) Ottaa mukaan asiaan liittyvää materiaalia.
T, Antti
Reply
No olis ideaa ilman muuta. Joko nyt ensi viikoksi? Onko joku jo mielessä? Mulla ei nyt heti tule mitään mieleen, mutta aiheitahan voisi kerätä tänne jo etukäteenkin. Olen muuten tulossa paikalle.
Reply
Ehkäpä sitä voisi ensi viikolla tuonne 30.9. saapua paikalle. Appiukon Skoda kyllä silloin käytettävänä huollossa tuolla Rinta Joupilla, mutta se tuskin haittaa... Pitänee pistää kalenteriin ylös.
Reply
Hmm... Lähtisköhän mun lintta 30.9. käyntin Smile
// Harrastekäyttöautoileva nörtti (#roverystavat @ IRCnet)

# SD1 V8 -83 & "seittemä väärämmerkkistä"
Reply
Milläkö meinasit päräyttää pihaan? Uudella ostoksella vai vanhalla uskollisella? Smile
Reply
blenheim Wrote:Milläkö meinasit päräyttää pihaan?
Matka-Roverilla toki Smile Mutta mikään ei ole varmaa ennen, kuin olen paikalla Wink

Reply
Antti heitti aiemmin ajatuksen että tapaamiselle olisi etukäteen jokin teema/aihe. Alkaako kovasti ahdistaa jos heitän että joku voisi (vuorollaan) toimia illan ”avaajana” ja esittää/pohjustaa jonkin aiheen? Siitä keskustelu sitten jatkuisi ja rönsyilisi. JOS joku alustaa aiheen tai haluaa esittää materiaalia, tulee ongelmaksi sitten tapaamispaikan ulkopuoliset; ravintolan muut asiakkaat kun eivät ehkä halua katsoa esim. datatykiltä heitettyjä safarikuvia tai kuulla mitä ongelmia RRC:n museorekisteröinnissä oli…
Tiedä sitten mitä muilla on mielessä/toiveissa, mutta minulle ajankohtaisia aiheita olisivat ainakin:
- maastoajon ABC
- Off-varustamisen ABC
- Land Rover museoautona – miten ja miksi (oma ”esitys”)
- kuvailta (esitetään kuvia esim. aiemmista maasto-ajotilaisuuksista)
- perävaunulainsäädäntö

Tämä nyt vain ideana.
Reply
Kaikki Jussin esittämät ovat hyviä. En usko että pienet esitykset tai irtoromppeet haittaavat muita asaikkaita. Tai sitten voidaan kysyä löytyykö sieltä jotain kabinettia.

Jos yksi miinus täytyy keksiä, niin noiden offikuvien kanssa menee puolilleöin, mullakin on niitä monta tuhatta Smile

Ehkä jotain läsnäolijaa saattaisivat kiinnostaa myös:
  • Freelanderin ominaisuudet käyttöautona
    Discovery Td5 vastaavat
Valitaan noista vaikka yksi tälle kerralle, niin voin ainakin itse hiukan valmistautua.

T, Antti
Reply
jvaho Wrote:- maastoajon ABC
- Off-varustamisen ABC
ainakin nämä jostain syystä kiinnostaa Confusedhock:
Ahosensetä Wrote:Freelanderin ominaisuudet käyttöautona
Discovery Td5 vastaavat
eikä nämäkään niin kauas putoa :wink:
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Miten ois Rover V8 tuning 8)

Reply
On mulla siitäkin kirja Smile
Saat sen vaikka lainaan.

Otetaan nyt kuitenkin 30.9. aiheeksi toi maastoajon ABC, kun se on aika lähellä omaakin kiinnostusta. Siinä saattaa sitten tulla katsotuksi jotain kuviakin.

Ketkä ovat tulossa keskiviikkona, ainakin siis jonkinmoisella todennäköisydellä?

T, Antti
Reply
Yritetään tulla jos suinkin kykenen.
Reply
Mä tulen ja Heikki ilmeisesti kans (huoh..). Aihe oikein hyvä, joskin mulle vielä ajankohtaisempi olisi tuo Freelander vs. Disco II..
Reply
Täytyy olla nopsa Smile
Vieläkö vaihdetaan aihetta?

T, Antti
Reply
Tullaan
jvaho Wrote:Freelander vs. Disco II..
Tuon paikalle malliks Disco II
Ahosensetä Wrote:Vieläkö vaihdetaan aihetta?
Ei vaihdeta, ABC sitten D isco ja F reelander
D2 Td5 Autom -04
D2 Td5 Autom -99 ex.
D2 Td5 Autom -00 ex.
Reply
Ei kai ny hyvää aihetta vaihdeta ja mikä estää höpöttämästä muutaki kuten näissä nettihöpinöissä OT. :lol:
Reply
Tulossa ainakin näillänäkymin.
Reply
Hyvä homma. Otan mukaan paketin sulle Smile

T, Antti
Reply
Jaiks Confusedhock: Jotkut säätiedotukset väittävät, että keskiviikkona saattaisi tulla lunta illalla. Jos todennäköisyys kasvaa, niin en taida vajaavetoisella ja ikivanhoilla kesärenkailla uskaltaa lähteä matkaan.

Reply
Itse meinasin nelivetoisella pamauttaa pihaan. Tosin vääränmerkkisellä. Saapi nähdä miten käy.
Reply
blenheim Wrote:Tosin vääränmerkkisellä. Saapi nähdä miten käy.
Confusedhock:

Toivottavasti ei tuu tappelu :wink:

Reply
Mitäpä sitä suotta villapaitoja venyttämään Smile. Toiveet on suuret että jos vaikka talven aikana saisi parsittua RRC:n kasaan ja pääsisi sillä ensi keväänä kuukausitapaamiseen! Paljon on puuhaa, onneksi työpaikalla pääsee ehjempiä Rovereita pajottamaan ja ehjäilemään Smile.
Reply
Uusi yleisöennätys: 8 osallistujaa

Kaikki Rover-kulkineet lisäksi eri mallia, löytyi (ikäjärjestyksessä) Series II 88", Range Rover Classic, Rover SD1 V8, Discovery S1 200Tdi, Discovery S2 Td5 ja Defender 110 Td5 HCPU.

Tässä pari kuvaa (kiitokset jvaho):

[Image: IMG_1842b.jpg]

[Image: IMG_1843b.jpg]
Reply
Näköjään Ahosensetä ehti kotiin ennen meitän nokialaisia Smile Yhtä kaikki, kiitokset miitistä nokialaisten vajaavetoilijoitten puolesta.

On tuo SD1 vuosien tuomasta patinastaan huolimatta loistava laite maantiellä. Kyllä sillä kelpaa miitteihin pöristellä Wink

Reply
Nätin näköinen keli noissa kuvissa, sattui sopivasti Smile. Vaan myöhemmin illalla kun lähdettiin vihmoi aika ankarasti vettä. Enkä ihan kympin uutisiksi ehtinyt kotiin Big Grin.
Reply
Seuraavaan tapaamisen (28.10) aihetta voinee hiljalleen jo miettiä. Jatketaanko yhä maastoajon ABC:llä vai otetaanko joku muu? Esim. se DII / Freelander käyttöautona?
Reply
Onko porukkaa tulossa..? Mä olisin jos joku muukin olisi.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)