Threads: 7
Kannattaa muuten tarkastaa nuo kumipäällysteiset kaapelit välillä. Niissä on sellaset kumitutit päiden suojana ja aah mikä ruosteenpesä sieltä löytyykään. Toinen kaapeli helposti poikki ja molemmissa kaapeleiden yläpäiden ympäriltä oli maali kupruilut kun ruostetta muhi alla. Nyt on uudet kaapelit ja nuo ruosteet laitettu ihan hiekkapuhalluksella. Pitäneen pitää kumituteissa vaikka vaseliinia.
Threads: 2
Juu mä kans huomasin ton ruostumisen vähän liian myöhään, napsahti toinen yläpään kiinnityspultin vierestä poikki kuormatessa autoa. Luukku roikkuu nyt yhden kaapelin varassa.
Mistä hankit uudet kaapelit, vai teitkö itse?
-Miika-
P38 V8 HSE moottorivamma, kuntoutumassa, leima on taas mennään 
r.i.p. Disco 1 V8 A -98
Kura-autoilu on toiseksi parasta mitä voi tehdä housut jalassa ;>
Life is a bitch but you can´t live with out it.
Threads: 84
Hyvä kun toit tämän esiin, mullakin oli vanhuksessa orkkiskaapelit ihan mädät taannoin. Purkubiilissä onneksi hyväkuntoiset, lieneekö jo joskus vaihdetut kun olivat niin siistit.
Kyllä nämäkin vehekset alkavat happanemaan, jos ei suoraan korista niin siihen liitetyistä inkkeistä kuitenkin.
P38A -97,4,x bi-fuel
RRC 3,9SE -90
S-Type 3.0 Sport, -01, RHD
P38A -95 raato
Rover 3500S efi -73
Jaguar XJ-S V12 series II -89
Clean car=Sick mind. Topicin kaappaaja #1
Threads: 8
Mä tilasin omaani uudet muistaakseni island4x4

ta. Tulivat Bearmachin paketissa ja maksoivat jotain parin kympin korville pari. Eka pakkasilla niistä menikin se "suojakumi" poikki vaijereiden taittokohdasta. Että ihan normaalia tarvikelaatua.
-08 3.6 Vogue
-03 S500L 4Matic
-87 951