Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EGR tulppaus
Kaitsu Wrote:
parjan_fin Wrote:Hiljaistahan täällä on ollut. Itseltä tuo Lontoo sujuu kohtuullisesti, niin olen ohjeita ja apuja etsinyt Disco3.co.uk -saitilta ja hyvän kasan ongelmia korjannut itse.

Viimeisimpiä korjauksia on kaikki puslat, jarrut, laturi ja taka-akselin kardaanin kannatin "pusla/laakeri". Aikaisemmin vaihtelin jo etupään alapallot sekä laakerit. 230 tkm on nyt vehkeessä mittarissa ja eteenpäin raksuttaa komiasti. Hemmetin hieno laite ajaa ja parani aika mojovasti puslien sekä koiranluiden vaihdon jälkeen.

Hienoa että noita uudempiakin itse korjaillaan! 8)

Onkohan se toi sun Disco (avattaressa) kun välillä tulee bongattua esim. Klaukkalassa?

Avattaren Disco on meikäläisen. Klaukkalassa ja Rajamäellä on samanmoiset, tosin sillä erolla, että omani keulalla on moiset lisäpitkät: [Image: laatikko_1_th.jpg].

BTW! Tulihan tuohon vaihdettua etu- ja takaperien öljyt sekä laitettua kokonaan uus Webasto, vanha kun oli polttanut "vain" 4560h. Samalla tuli laitettua ThermoCall lisämokkula siihen, niin saa Webaston tulille melkein mistä vaan.

Kyllä noita Brittien ylpeyksiä on vaan korjattava ja huollettava. Perushuollot ja testeriä kaipaavat hommat teetätän merkkiliikkeessä, mutta kaiken tuollaisen pikkumekaanisen homman pyrin tekemään itse. Siinä kun säästää aika pitkän pennin ja oppii samalla autosta kaikkea uutta.
-------------------------------------

Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa...
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)