20-01-2010, 01:56
RH Wrote:TimoV Wrote:Semmonen 10-15tkm vuoteen. Melko sekalaista ajoa. 15 kilsan siirtymä kaupunkiin
Kuvaileppas tuota siirtymää/sekalaista ajoa P-Karjalassa niin kenties aukeaa Classic Rangen idea paremmin (siis sen lisäksi että voit huoltaa sen itse jne) :wink:
Oma 3.9 (1990) ollut vajaa 4 vuotta ja alussa tuollaisia vuosiajoja ja sitten varustelun ja maastoajojen yms myötä siirtymä harrastesuuntaan oli tosiasia. Nyt autossa on ns. luonnetta ja kosolti ominaisuuksiahock:
No - autolla vedetään tuttujen autoja penkoista ja muutenkin niitä sähköihmeitä korjaamolle aina silloin tällöin. Päivittäin työmatkat - se 5 kilsaa 60 aluetta ja 10 kilsaa isohkoa 6-tietä + kaupunkipyöritykset. Firmalle polttoaineiden + kaasun kuljetukset, autojen siirrot peräkärryllä tarvittaessa (kartingyritystä kun pyöritän).
VAIMO ajaa sillä maastossa (en minä) melko vakavan koiraharrastuksen parissa. Hyvä kuulemma lenkittää pitkiäkin lenkkejä HUONOILLAkin metsäautoteillä - koira juoksee ja akka nauraa ajaessaan, kun ei alusta kolise kiviin. Onnistuu huonommallakin säällä ja pikkuhangessa koiran ulkoilutus näppärästi. Pääosin tottakai lenkitetään ihan kävelemällä/pyörällä, mutta joskus syysmyöhällä vaakaan tulevalla räntäsateella kun v----taa ja koira olis pakko juoksuttaa sen kunnon ylläpitämiseksi, niin Range pärähtää tulille.
Ajetaan puut, vedetään veneet (ja naapureiden veneet) yms yms.
Harvemmin pöristelen itse metsässä - joskus metsästysreissuilla.
Siis kaikenkaikkiaan: All-around vehicle - ja hyvä sellainen!
Niin: ja KERTAAKAAN ei ole tarvinnut aamulla töihin lähtiessä aurata pihaa, sen takia, että auton sais hangesta! Eikä tarvii välittää onko tiet aurattu. Emännän kylläkin - matala farkkubemari kun tahtoo välillä jäädä jumiin. 8)
L320 RR Sport 2.7TDV6 SE, 2007
P38 2.5dse, 1997-8 (ex)
RRC 3.9EFI Vogue, 1990 (ex)
RRC 3.5EFI Vogue, 1986 (ex)
BMW 520xDa, 2016
MB ML55AMG, 2002

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali

hock: