03-06-2010, 05:54
Oishan mulla noi uudet Zenithitkin tuossa, mutta tuntuu, että niitten virittämisestä kukaan ei oikein tiedä mitään... Täytyy koittaa viikonloppuna vaikka tuota putsailua ja säätöä tai sitten heitän noi uudet paikalleen ja vien yhteen tamperelaiseen putkaan säädettäväksi.
Ruiskua jos alan tuunaamaan, niin tuo MegaSquirt mulla ennemmin mielessä on ollut, kuin Lucacsen tekeleet. Pitäisi vaan löytää "halavalla" ruiskukoneen vermeet, että saisi imusarjan, suuttimet ym.
Sen verran tehotavotteista, että joskus mietin tuota parin sadan rajan ylittämistä. Sittemmin olen ajatellut, että ensimmäinen välietappi pitäisi olla edes alkuperäisiin suoritusarvoihin pääsy (0-100km/h 8.6s)
Ja manuaalihan tuo kärry onneksi on
Ruiskua jos alan tuunaamaan, niin tuo MegaSquirt mulla ennemmin mielessä on ollut, kuin Lucacsen tekeleet. Pitäisi vaan löytää "halavalla" ruiskukoneen vermeet, että saisi imusarjan, suuttimet ym.
Sen verran tehotavotteista, että joskus mietin tuota parin sadan rajan ylittämistä. Sittemmin olen ajatellut, että ensimmäinen välietappi pitäisi olla edes alkuperäisiin suoritusarvoihin pääsy (0-100km/h 8.6s)

Ja manuaalihan tuo kärry onneksi on

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali