Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SD1:stä tehoja (oli: V8, SU, Holley, Weber...)
niko Wrote:
range.mies Wrote:Saattaa olla liian kova imu siinä liittimessä huohotuskäyttöön, tarkoitettu kaiketi jarrutehostimelle.. :roll:
Kyllä tuo liitin nimenomaan huohotukselle on tarkoitettu. Mutta hoksasin tuossa ehtoolla, että Roverin koneessahan ei ole alunperin PCV-venttiiliä, joten tuolla tosiaan olisi liikaa imua tyhjäkäynnillä huohotukselle.

Nyt optiona on, että etsin jostain jonkun letkun väliin istuvan PCV-venttiilin, tai vedän huohotuksen ilmanputsariin. Tätä jälkimmäistä lie kai käytetty yleisesti näissä konversioissa. Mietin vaan, että eikös tuo huohotin pientä imua kaipaa, joten riittäkö sitä ilmanputsarissa? Itse liitynnän rakentaminen lie triviaali juttu, jos vaan saa löytää jostain sopivan liittimen.
Mitään mistään tiedä, mutta eikös kampikammion huohotus yleensä™ mene juurikin ilmanputsariin? Näin ainakin kaikissa niissä tapauksissa joita itse olen nähnyt.

Tietysti jos nyt puhutaan jostain muusta niin asia erikseen ja puhe on brittivehkeistä joten tod.näk. olen väärässä kuitenkin. Wink
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)