Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RRC jäähdytin
Ahosensetä Wrote:Kaasari V8:n alkuperäisen jäähdyttimen pitäisi hyvin riittää kaikissa Suomessa tavattavissa olosuhteissa jos vaan kenno, tunneli ja puhallin ovat kunnossa.
Totta. Mulla tosiaan kennot ei ole kunnossa enää enkä tiedä missä kunnossa visko on. Jäähdytinvaihdon yhteydessä meinasin asentaa sähköflektin.
Halusin vaan tiedä mitä kaikki mallit siihen sopii (helposti) että tietää vähän minkälaisia kannattaa etsiä. Välillä löytyy tuo AC malli aika halvalla jostakin firmoista ja välillä tuo normali on halvempi.. Voi tietysti olla eri valmistajia ja eri laatukin..

Roksu Wrote:Mä vaihdoin omaan classiciin (vm -84, kaasari) 3.9 efi automaatin jäähdyttäjän. Jäähdytin on paksumpi ja päissä jäähdyttäjät moottoriöljylle ja automaatin öljylle. Ei kovin kallis sumuisilta saarilta (kunnostettu, tuskin uusi). Huomioitavaa on, että kiinnitykset ovat aikalailla erilaiset kun vanhemissa esim vm -84.

Mistä tilasit jäähdytin? Olen katsonut vähän eri firmojen nettisivut ja olen huomannut että hinnat liikkuu aika paljon. Halvin mitä löysin oli Britpartin ja mitä olen lukenut eri forumeista niitten laatu voi olla hiukan epätasainen, eli ehkä ei semmonen..

Ja koska kuvia on niin kivoja niin tässä tulee kuva tuosta jäähdyttäjästä:
[Image: telefon2%20025.jpg]
Disco 2 2002
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)