Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kysymyksiä Rangesta
WildF Wrote:Jaahas ny on Italian kulikine läjässä,nii taas aika siirtyä tutkimaan Brittiläistä. Lisää vikojakin kerkes tulee, eli keskuslukko ei toimi kaukosäätimestä ja takaovi ei aukee lukituksesta ku sisänapista nostamalla. Käynnin osalta ei oo muutoksia,paitsi et yks sylinteri ei taida käydä ollenkaan.Kuluuko tosta nokka-akselista joku tietty sylinterin kohta,vai ihan tasasesti kaikki nokat? Mitkä oireet on jos kansipahvi menny?Mites rikkinäiset suuttimet? Onko mahollista että suutin vuotaa nii et ei tulppa sytytä. No mä nyt lähen ottaa noi uudet tulpat auki ja tsekkaa mitkä sylkät ei toimi kunnolla. Ja sitte mä lähen johki pajalle missä ne kattois ton ennakon.
Sitte mä nostan kädet pystyy ja luovutan. :mrgreen:

Kansipahvin mentyä alkaa paisuntasäiliöön tulla kuplia. Nokka kuluu tietesti kaikista nokista, mutta yleensä kaksi nokkaa on huomattavasti muita kuluneempia ja ne ovat täysin sattuman varaiset. (Mistä karkaisu sattuu kulumaan ensin puhki.) Suutin viat eivät ole yleensä tuon koneen tauti.. Olet tarkistanut sytytysvahvistimen ja ECU:n jäähdytinnesteen lämpöanturin? Nastolastahan ei ole paha matka esimerkiksi Karaasiin, joka on Espoossa.
No other luxurycar can make you this comfortable - Range Rover 3.9 efi

Kimmo Manninen
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)