25-12-2008, 03:01
Ja ymmärtääkseni jollain tämän ketjun "osallistujalla"olikin vinssi.
Se nimittäin varmasti tulee tarpeeseen.
Auto on ihan stock,ja jokapäiväisessä työmatka ajossa.
Mutta ajattelin nyt ennen elokuuta laittaa 2" korotuksen,jakolaatikon lukon,uudet vähän karkeammat renkaan ehkä bfg A/t tms..en tiedä oisko mudterrainit liian äänekkäät arkiajoon?
Ja sitten suojat banjoihin ja eteen ja semmoisen "steering guard" suojan.
Tankin suoja on kyllä fiksu kans,ajattelin vääntää sellaisen itse,kun se vaikuttaa melko yksinkertaiselta tehdä..sen enempää en kyllä varmaan varustele kun kyseessä on kuitenkin käyttis,joka jossain vaiheessa menee vaihdossa seuraavaan discoon.
Unelma olis kun ois käyttis disco ja sit defenderi tai series harrasteautona..
Nykyinen markkina tilanne ei vaan houkuttele hirveästi ottamaan lainaa =/..
Mene ja tiedä,mutta luulen kyllä että reissusta tulee hauska vaikkei mun autolla pääsekään kovin vaativiin paikkoihin.*
Se nimittäin varmasti tulee tarpeeseen.
Auto on ihan stock,ja jokapäiväisessä työmatka ajossa.
Mutta ajattelin nyt ennen elokuuta laittaa 2" korotuksen,jakolaatikon lukon,uudet vähän karkeammat renkaan ehkä bfg A/t tms..en tiedä oisko mudterrainit liian äänekkäät arkiajoon?
Ja sitten suojat banjoihin ja eteen ja semmoisen "steering guard" suojan.
Tankin suoja on kyllä fiksu kans,ajattelin vääntää sellaisen itse,kun se vaikuttaa melko yksinkertaiselta tehdä..sen enempää en kyllä varmaan varustele kun kyseessä on kuitenkin käyttis,joka jossain vaiheessa menee vaihdossa seuraavaan discoon.
Unelma olis kun ois käyttis disco ja sit defenderi tai series harrasteautona..
Nykyinen markkina tilanne ei vaan houkuttele hirveästi ottamaan lainaa =/..
Mene ja tiedä,mutta luulen kyllä että reissusta tulee hauska vaikkei mun autolla pääsekään kovin vaativiin paikkoihin.*

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali