25-07-2011, 10:41
Bf Goodrich AT renkaista ei ole moitetta ainakaan minulla. Olen ajanut ympäri vuoden ja toistaiseksi ovat pitäneet hyvin talvellakin. Suhteellisen hankala saada 70" korkeusprofiililla suomesta, mutta 75" profiililla on saatavilla esim Vannetukussa. Itse tilasin rikkomani tilalle tuon 70" profiilisen Camskililtä, (www.camskill.co.uk) ja tuli kotiovelle n. 30e halvemmalla kuin olisi täällä suomessa maksanut liikkeessä.
Suosittelen lämpimästi kyseistä liikettä, on luotettava ja hinnat selkeästi alle suomen hintojen, varsinkin nyt euron ja punnan suhteen ollessa vielä siedettävä. Rahti on edullinen verrattuna suomen hintoihin. Toimitus kesti 7 pv. Tilaus on selkeää ja näyttävät hinnan tilatessa "euro" maihin suoraan euroina. Tilauksen seuranta kuuluu asiaan ja maksu lähtee tililtä vasta tuotteen lähdettyä toimitukseen.
Suosittelen lämpimästi kyseistä liikettä, on luotettava ja hinnat selkeästi alle suomen hintojen, varsinkin nyt euron ja punnan suhteen ollessa vielä siedettävä. Rahti on edullinen verrattuna suomen hintoihin. Toimitus kesti 7 pv. Tilaus on selkeää ja näyttävät hinnan tilatessa "euro" maihin suoraan euroina. Tilauksen seuranta kuuluu asiaan ja maksu lähtee tililtä vasta tuotteen lähdettyä toimitukseen.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali