12-09-2011, 01:52
Kiitoksia!
Lunnaiksi kelpasi nippu viissatasia, hintataso selviää mobile.de
tä
Verojen aika koittaa seuraavaksi, mutta siitähän ei vielä ole kuin hyviä arvauksia.
Itse kyttäsin ja itse hain. Pitää olla todella nopea, jos aikoo saada hyvän. Tuo ehti olla netissä pari tuntia, niin olin varannut sen puhelimitse, ja hakumatkan sain järkättyä parin päivän varoitusajalla.
Kyllä tästä varmaan pieni varustelukierre alkaa. Webastoahan tuossa ei ole, joten se lienee ensimmäinen hankinta. Tai ne, koska ajattelin investoida myös Airtopiin. Penkkien päivityksestä on myös ollut puhetta, josta tulikin mieleeni: Castillohan voisi laitella omistaan kuvia muuallekin kuin mersufoorumille
Lunnaiksi kelpasi nippu viissatasia, hintataso selviää mobile.de
tä
Verojen aika koittaa seuraavaksi, mutta siitähän ei vielä ole kuin hyviä arvauksia.Itse kyttäsin ja itse hain. Pitää olla todella nopea, jos aikoo saada hyvän. Tuo ehti olla netissä pari tuntia, niin olin varannut sen puhelimitse, ja hakumatkan sain järkättyä parin päivän varoitusajalla.
Kyllä tästä varmaan pieni varustelukierre alkaa. Webastoahan tuossa ei ole, joten se lienee ensimmäinen hankinta. Tai ne, koska ajattelin investoida myös Airtopiin. Penkkien päivityksestä on myös ollut puhetta, josta tulikin mieleeni: Castillohan voisi laitella omistaan kuvia muuallekin kuin mersufoorumille
RRS Stormer 5.0 Supercharged

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali