Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Disco 3:lmen "perä" hajalla
No aika ikäviä uutisia sait kyllä. Ei tunnu oikein täsmäävän se että tällainen maasturi on kuitenkin "kovaan käyttöön" tarkoitettu auto eikä ihan perus "kansanauto" ja silti noin uutena prakailee tuolla tavoin.

Jos eivät tehtaalta tule yhtään vastaan niin sinä menee kyllä pieni pala Land Rover konsernin uskottavuutta ja asiakastyytyväisyyttä kyllä kaiken kaikkiaan! Vai miksi muuten mainostavat tuotteitaan kestäviksi ja luotettaviksi??

Voi olla että joudut kovankin rumban eteen noita oikeuksia vaatiessasi. Vaikka kyseessä onkin tehtaan puolesta melko mitätön summa verrattuna yksityisen ihmisen maksamaan summaan suhteessa korjauskuluihin, niin kannattaa silti varautua että alkavat narisemaan korvaussummasta. Itse ostin aikanaan entisen postiauton parilla tonnilla. Uudehko kun oli ja kilometreihin nähden järjettömän halpa. Tokihan nämä ovat väärän puolen ohjattavia ja kaikki myös tietävät että hinta on naurettavan edullinen verattuna muihin saman merkin saman ikäluokan autoihin koska aski ym tunnetusti joutuvat niin koville postityössä. No, sen käytetyn auton kuluttajansuojatakuun eli 3kk:n aikana auto oli kolme kertaa myyjällä korjattavana juuri laatikkovikojen vuoksi. Kun auto neljännen kerran jätti tielle soitin hinaajalle ja sanoin että suoraa myyjäliikkeeseen kiitos. Minut marssitettiin liikkeen johtajan pakeille (ilmeisesti koska olin niin vihainen etteivät myyjät enää uskaltaneet kohdata minua...) ja loppujen lopuksi jouduin puoli tuntia vääntämään kättä siitä että halusin rahani täysimääräisenä takaisin tästä käytetystä autosta. Vetosin syynä siihen, että minulla ei todellakaan ole aikaa joka viikko tuoda autoa askin korjaamiseen.

Se oli ihme mutta voitin sen väännön. Auto jäi sinne ja sain ne pari tonttua takaisin, vaikka todella kiukulla siinä piti kyllä asiasta keskustella. Mielestäni oikeus voitti kuitenkin siinä taistossa, ja hyvä niin. Aina kannattaa yrittää saada reilua kohtelua kun perusteet siihen riittävät!
.

Defender 110 TD5 Safari Van -99

Defender 110 300Tdi HCPU -98

www.pikkusaari.com/landrovers/cars.html
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Disco II -02 Perä retkahtaa kun auto sammutettuna pomeko 11 8´764 07-10-2009, 06:49
Last Post: hanes

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)