Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kuinka selvitä ikäkriisistä?
Minä täytin 34 vuoden alussa eikä vielä ole havaittavissa aikuistumisen merkkejä, täytyypi käpistellä lääkärissä jos niitä alkaa ilmetä! Kuin mun rakas isoisän äiti täytti 95 hän totesi että sisäiseltä iältään hän on 25 vuotias, kaikki on siis suhteellista!

Ikäkriisi on parhaimmillaan merkki siitä että tekee kaiken prikulleen oikein, mikäli siis stressaa siitä ettei olekaan aikuistunut. Huonoimmillaan se on aivoeron esiaste, monesta eri syistä.

Kolmessa avosuhteessa elänneenä ja yhdet häät perunneena voin vaan todeta että kaikkien miehien tulisi löytää sellaista puolisoa joka todellakin ymmärtää ettei miehet IKINÄ muutu, pojat on poikia jne... Ja jos muutumme teemme sen ainoastaan kettuilaksemme, eikä todellakaan siihen suuntaan tai silloin kuin se toiselle passaa.... :wink:

Vauhti ja tekemiset pitää nuorena! Moni kauhistui kun oma vauhti ei rauhoittunut millään tavalla vaikka saimme lapsen toukokuussa. Sori kaikki kukkakeppitädit, mut mun on pakko päästä tekemään asioita, muuten tulen hulluksi! Vaimokekin tietää että osaan olla tasan tarkkaan 5h paikallani, sit on pakko päästä auton alle, metsään tai kahville jonnekin.

Andy, 16v
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)