07-10-2012, 08:56
Vaimokkeen Volvo oli pitänyt omituisia äänejä pidemmän aikaa ja diagnoosi oli että jarrupalat joko löysät tai kakkaa kilven ja levyn välissä. Hanttipuolen koiranluu oli myös löystynyt joten Motonetin kautta harrastamaan. p....an marjat, pyörälaakerit niin löysät että koko napa liikkui 3-4cm. Tätä huomattiin tietysti 10min Motonetin sulkuajan jälkeen joten auto jäi siihen ja minä sain kyydin kotiin. Koiranluun vaihdoin kuitenkin...
Tänään sitten ensimmäiseksi Biltemaan, uusi napa-asetelma kouraan ja pajalle. Uusia pultteja ei ollut tarjoilla eikä napamutteriakaan joten vanhoilla mentiin liiman kera. Nyt rullaa taas!
On se ihmeellistä miten vaarallisen rikkinäisellä autolla voi ajaa viikkoja jos korjauttaminen tarkoittaa että minä olen yhden illan poissa kotoota. "Jos se nyt ei sittenkään ole niin vakavaa..." Mutta sitten kuin ajokielto iskee niin korjaus on tapahduttava mahdollisimman nopeasti, mieluiten toissapäivänä...
Andy
Tänään sitten ensimmäiseksi Biltemaan, uusi napa-asetelma kouraan ja pajalle. Uusia pultteja ei ollut tarjoilla eikä napamutteriakaan joten vanhoilla mentiin liiman kera. Nyt rullaa taas!
On se ihmeellistä miten vaarallisen rikkinäisellä autolla voi ajaa viikkoja jos korjauttaminen tarkoittaa että minä olen yhden illan poissa kotoota. "Jos se nyt ei sittenkään ole niin vakavaa..." Mutta sitten kuin ajokielto iskee niin korjaus on tapahduttava mahdollisimman nopeasti, mieluiten toissapäivänä...
Andy

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali