16-04-2009, 11:15
jvaho Wrote:Kiitos Land Roverin 60v-juhlan, Rover Ystävien syksyn reissun sekä Pajan Talvioffin olen viimein päässyt kiinni maastoajoon. Vasta nyt, vaikka olen ollut autossa kiinni jo liki 20 vuotta. Syynä aiempaan hiljaiseloon on ollut paitsi ajopaikkojen ja seuran /avun puute, myös - myönnettäköön - vakiokuntoisen ja siistin auton varjelu. Kuten varmasti täälläkin aiemmin on todettu, maastoauton omistajan olisi kuitenkin hyödyllistä jotenkin hahmottaa autonsa etenemiskyky, jotta autoa voisi käyttää yhä monipuolisemmin.
Nykyisten safarien ja offroad-tapahtumien ollessa suunnattu usein vähän jo rakennetuille autoille, kysyntää voisi olla myös helpoille ja vähäisen riskin reissuille, lällyoffeille. Opastetuille ajoreiteille, joille uskaltaisi tuoda lukottoman Freelanderin, suorapeltisen RRC:n, museoidun Serieksen tai vaikka tai uutukaisen Disco 3en.
Lällyoff?!
Hieno avaus... Itse olen myös valmis lähtemään mukaan lällyoffiin, tai Easy-offiin. Hiekkamontut, metsätiet ja tms ja niin edelleen, joissa pääsisi myös vakio-freekulla etenemään, ilman että auto kärsisi.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali

en.