17-12-2012, 07:48
Onko se oikeastaan siitä kiinni ? Itse kävin hirmu tappelun itseni kanssa kun leasari oli loppumassa ja oli pakko tehdä päätös lunastanko sen D3'sen vai ostanko Defenderin tai Land Cruiserin. Tämän keskusteluforumin serverikapaciteetti ei riitä jos rupean selostamaan kaikkia niitä vikoja jota minun D3'nen kävi läpi ensimmäisten (onneksi ALD leasingin alla) elinvuosiensa aikana. Eli - täysi p....ahan se on oikeasti - ja aika helkkarinmoinen rahareikä jos viisaasti ajattelee. Toisaalta vastaavanikäinen Landcruiser olisi ollut 10k kalliimpi - kävin kaksi koeajamassa. Ajattelin sitten että - no - minulla on 10k rahaa "säästössä" korjata tätä autoa tulevina vuosina - ja D3 on kuitenkin mielestäni niin paljon parempi auto ajaa ja käyttää kun Landcruiser että se on siten tasoissa rahan puolesta.
Eli - kaikista pikkuvioista ja puutteista huolimatta - rakastan D3'stani yli kaiken. Se on minun tarpeilleni suht optimali ajoneuvo - ja nyt kun sillä ei niin paljon tule kilometrejä enää niin ehkä kestääkin muutaman vuoden... Ja sitten on ehkä tullut myös opittua ajamaan siten että kestää paremmin.
Eli - kaikista pikkuvioista ja puutteista huolimatta - rakastan D3'stani yli kaiken. Se on minun tarpeilleni suht optimali ajoneuvo - ja nyt kun sillä ei niin paljon tule kilometrejä enää niin ehkä kestääkin muutaman vuoden... Ja sitten on ehkä tullut myös opittua ajamaan siten että kestää paremmin.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali