31-12-2012, 09:37
EGR:t tulpattuna kohta 100 tkm ajan, ilman ongelmia. TDV6 2005:nen on Laatikkoni.
Nimenomaan tuolla Bell Auto Servicen paketilla tein. Vähän se oli v-mäinen ruuvvailla paikoilleen, mutta varmasti helpompi, kuin vaihtaa koko EGR ja myös edullisempi.
Se mikä noissa on, niin -05 ja -06 vuotisiin vekottimiin voi tulppauksen tehdä, siis TDV6 -koneellisista puhun. Niissä on muistini mukaan Euro3 -saastevaatimukset ja niissä ei silloin ole vikakoodia EGR:lle, joka tulisi ECU:lle asti. -07 ja uudemmissa on taasen Euro4 -vaatimukset käytössä ja niissä EGR
tä menee vikakoodi ECU:lle ja se on sitten vain EGR:n vaihto tai sähköisesti ECU:n huijaaminen vaihtoehtona. Eli vaikeammaksi menee.
Hiljaistahan täällä on ollut. Itseltä tuo Lontoo sujuu kohtuullisesti, niin olen ohjeita ja apuja etsinyt Disco3.co.uk -saitilta ja hyvän kasan ongelmia korjannut itse.
Viimeisimpiä korjauksia on kaikki puslat, jarrut, laturi ja taka-akselin kardaanin kannatin "pusla/laakeri". Aikaisemmin vaihtelin jo etupään alapallot sekä laakerit. 230 tkm on nyt vehkeessä mittarissa ja eteenpäin raksuttaa komiasti. Hemmetin hieno laite ajaa ja parani aika mojovasti puslien sekä koiranluiden vaihdon jälkeen.
Nimenomaan tuolla Bell Auto Servicen paketilla tein. Vähän se oli v-mäinen ruuvvailla paikoilleen, mutta varmasti helpompi, kuin vaihtaa koko EGR ja myös edullisempi.
Se mikä noissa on, niin -05 ja -06 vuotisiin vekottimiin voi tulppauksen tehdä, siis TDV6 -koneellisista puhun. Niissä on muistini mukaan Euro3 -saastevaatimukset ja niissä ei silloin ole vikakoodia EGR:lle, joka tulisi ECU:lle asti. -07 ja uudemmissa on taasen Euro4 -vaatimukset käytössä ja niissä EGR
tä menee vikakoodi ECU:lle ja se on sitten vain EGR:n vaihto tai sähköisesti ECU:n huijaaminen vaihtoehtona. Eli vaikeammaksi menee. Hiljaistahan täällä on ollut. Itseltä tuo Lontoo sujuu kohtuullisesti, niin olen ohjeita ja apuja etsinyt Disco3.co.uk -saitilta ja hyvän kasan ongelmia korjannut itse.
Viimeisimpiä korjauksia on kaikki puslat, jarrut, laturi ja taka-akselin kardaanin kannatin "pusla/laakeri". Aikaisemmin vaihtelin jo etupään alapallot sekä laakerit. 230 tkm on nyt vehkeessä mittarissa ja eteenpäin raksuttaa komiasti. Hemmetin hieno laite ajaa ja parani aika mojovasti puslien sekä koiranluiden vaihdon jälkeen.
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa...

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali