05-02-2013, 06:59
Moro!
Itellä oli aikoinaan kans samanlainen 400:nen Roveri 2 litrasella bensakoneella.
En mä kyllä muista ainakaan että siihen mun omistuksen aikana piti se rele vaihtaa. 200:een se piti uusia kun muutamaan kertaan sen uudelleen tinasin, välillä se kesti kauemmin, välillä ei-niin-kauaa...
En kirveelläkään muista tarkasti missä 400
sa on se rele... mutta ei se kyllä mielestäni noin vaikeassa paikassa ole mitä tomik kertoi - voin olla kyllä väärässä...
Sen muistan että 200
sa se rele sijaitsi tuhkakuppi-tupakansytytin -setin takana, ja sinne pääsi käsiksi apukuskin jalkatilasta - purkaamatta yhtään mitään.
Yks paikka missä se voisi olla, on kabiinin puoleinen sulakerasia. Sehän tulee näkyviin kun otat kuskin vasemmalla kädellä olevan säilytyslokeron irti. Tulee ihan vain miltei ottamalla: avaa lokero, paina toisella kädellä yläreunoja hivenen kohti toisiaan ja hep sulla on se lokero kädessä ja sen takaa löytyy sisätilan sulakerasia.
Karaasissa Linnavuoren Kimmo, siltä saat ihan varmasti sen releen - ja nopeasti. Ei kannattane alkaa kiertelemään noita tarvikeliikkeitä. Kimmolta varmaankin löytyy apu myös sen releen etsimiseen jos se ei löydy.
www.karaasi.com
Itellä oli aikoinaan kans samanlainen 400:nen Roveri 2 litrasella bensakoneella.
En mä kyllä muista ainakaan että siihen mun omistuksen aikana piti se rele vaihtaa. 200:een se piti uusia kun muutamaan kertaan sen uudelleen tinasin, välillä se kesti kauemmin, välillä ei-niin-kauaa...
En kirveelläkään muista tarkasti missä 400
sa on se rele... mutta ei se kyllä mielestäni noin vaikeassa paikassa ole mitä tomik kertoi - voin olla kyllä väärässä...Sen muistan että 200
sa se rele sijaitsi tuhkakuppi-tupakansytytin -setin takana, ja sinne pääsi käsiksi apukuskin jalkatilasta - purkaamatta yhtään mitään.Yks paikka missä se voisi olla, on kabiinin puoleinen sulakerasia. Sehän tulee näkyviin kun otat kuskin vasemmalla kädellä olevan säilytyslokeron irti. Tulee ihan vain miltei ottamalla: avaa lokero, paina toisella kädellä yläreunoja hivenen kohti toisiaan ja hep sulla on se lokero kädessä ja sen takaa löytyy sisätilan sulakerasia.
Karaasissa Linnavuoren Kimmo, siltä saat ihan varmasti sen releen - ja nopeasti. Ei kannattane alkaa kiertelemään noita tarvikeliikkeitä. Kimmolta varmaankin löytyy apu myös sen releen etsimiseen jos se ei löydy.
www.karaasi.com
MCS Countryman All4 Aut, Mini 1000 Mayfair Aut, Volvo XC70 d5 a, Hobby 495 UFe

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali