Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EGR tulppaus
Eipä ole vähään aikaan tullut käytyä täällä ja olikin tullut kivasti kohtalotovereiden viestejä.

EGR tulpat on vielä laatikossa ja ajattelin asentaa ne kunhan saan jämäkämmän takakoukun jonka tilasin briteistä.

En tiedä mikä on mutta mun D3 on ollut kyllä loistava kampe. Autosa oli 120t mittarissa kun hankin ja nyt on mittarissa 260 t. Mitään isompaa ongelmaa ei ole ollut. Isoimmat ongelmat tuli jarruvaloanturin rikkoutuessa kun ei löydetty ihan heti vikaa. Loppupelissä osa maksoi muutaman kympin ja sekin meni myyjän piikkiin.

Joka toisen huollon olen teetättänyt merkkihuollossa ja joka toisen itse. Merkkihuolto sitten kertoo mitä pitää vaihtaa. Puslia ja jarrupaloja olen itse vaihtanut.

Käyttö on ollut tosi kovaa koska olen safariyrittäjä ja 3500 kg:n kärry on vähän väliä perässä (joskus on kärry tainnut painaa yli 4t.). Alusta ja renkaat lujilla kun puottelee huolettomasti ilmajousituksen turvin huonoja suomen ja venäjän sorateitä. Paras työauto mitä meillä on ikinä ollut. Syncro transportterissa ei kestäny alusta, Defenderit oli traktorin ja kuorma auton välimuotoja yms.
Range Rover Sport TDV6 SE

ja

Discovery 3 TDV6 A HSE

entiset

Defender 110 County

Freelander 2 TD4 HSE

Defender 110 HCPU
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)