29-04-2013, 07:34
Mun on pitänyt aloittaa kätköily vuosikausia, ensin yksin ja sittemmin lasten kanssa. Nyt sitten perjantaina loin vihdoin tunnuksen ja lähdimme lasten kanssa saman tien ekaa kätköä etsimään. Ei löydetty. Toisella kerralla (lauantaina) se sitten löytyi, ei vaan oltu aluksi riittävän tarkkasilmäisiä. Kivaa hommaa koko perheen voimin. Yksinkin olen jo paria lähintä kätköä pyörälenkillä hakenut ja jatkossa ajattelin suunnata fillarilenkkejä kiinnostaville (metsä)kätköille.
Mulla on vanhahko Garmin GPS GPSmap 60CS, ja siinä Topo-Suomen lounaisnurkka. Geokätköt saa siirrettyä laitteeseen helposti ja ne myös näkyvät siellä moitteitta ”find”-valikon kautta. iPadikin pelittää, mutta on tietty hankala maastossa. En omista älypuhelinta, mutta silläkin voisi kuvitella pärjäävään ainakin alkuun. Ilman laitettakin pärjää ainakin aluksi, sen verran hyvin nuo kätköt ovat selostettu jo geokätkösivustolla.
Mulla on vanhahko Garmin GPS GPSmap 60CS, ja siinä Topo-Suomen lounaisnurkka. Geokätköt saa siirrettyä laitteeseen helposti ja ne myös näkyvät siellä moitteitta ”find”-valikon kautta. iPadikin pelittää, mutta on tietty hankala maastossa. En omista älypuhelinta, mutta silläkin voisi kuvitella pärjäävään ainakin alkuun. Ilman laitettakin pärjää ainakin aluksi, sen verran hyvin nuo kätköt ovat selostettu jo geokätkösivustolla.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali