13-01-2015, 06:47
siis juuri nuo 2 alimmaista kuvaa, ni siinä on ne korvaakkeet ja kumitulpat, niissä se pitäisi pysyä, sit sen jälkee kun seuraat kuvaa 1 missä näkyy tuo putkisto missä on 4 niitä rivissä, niin oikealla puolella siinä taitoksen kohdalla se on yhdellä pultilla kiinni siinä kansipahvissa, ja sit tietenkin kansipahvin pultit nä säätki siitä edestä oliko 2-3? en muista ulkoa.
mutta siis tosiaa mulla on kokonaa osa noist 3 kiinnikkeestä ilmasuodattimen koteloa pitävistä kohdista jostai syystä haljenneet tjsp.. ei pysy kunnolla siinä.
Huollot tehty " metro autossa turussa, sekä helsingissä. Auto ostettu Lohjalta autoliikkeestä, ja huoltoleimois oli mainintaa jostai Offroad lohjasta. Ainoa poikkeus huolto on tehty salossa samalla kun vetopyörästöä tehtiin, mut pääasiallisesti ihan nois valtuutetuilla. Tosin en ole aikonut valtuutetulle viedä jatkossa koska saa halvemmalla muualtakin nuo perushuollot jotka jokainen nyrkkipaja osaa ja tekeekin
.... Tosin sitten tuleva jakopää niin kyllä sen teetän ihan maahantuojal varmuuden varuiksi ja vastaavat isommat =), esimerkiksi juuri tuolla salossa, ovat myynneet ja myyvät sumusaaren autoja, tietävätä brittiautoist aika paljon.
mm, omia huoltoja teen vähä turhankin aktiivisesti kun tilaan Lrseries sivuilta varaosia vähän välii. Taas tulee torstaina uudet palat autoon
käsijarrun korjaussarja, hilppeet jouset, linkut. + nuo " water splash shieldit noihi koteloihi ku niitä tässä hiekkapuhaltelen.
Motonetistä ostelen halvinta öljyä, täyttää nuo specsit. oliko se Ford Formula F nimistä, täytti sen WSS-M2C913- C eli tuon C siis mun ymmärryksen mukaa käy katalysaattoriin ja ilman oleviin fordin koneisiin, kun se c korvaa A - B ( WSS- on siis Fordin laatuvaatimus, ja muut öljyt kuten jotkut ACEA A, B,5 mitä lie niitä onkaa niin osa täyttää kanssa nämä fordin vaatimukset joten niitäkin voit lyödä sisää.
Itse vaihtelen jopa 7k välein öljyjä, viimeks vaihdoin vaa öljyt ku unohdin 27mm räikkänivel lenkin niin ei sitä filtteri muuten saa irti sielt....
Tein tutkimuksen äsköiselle tilaukselleni niin maksoi 193euroa sumusaarilta toimitettuna. Suomessa maahantuojalt n. 240e Säästö nyt ei ole iso mutta ei ole iso tilauskaan.
Mitä vaa ettei tarvii maksaa ylimääräisiä veroja tähän konkurssi kypsään maahan......
Tosiaa seki et niin paljon oon tutkinu, lukenu tästä freelanderin autost tuolt foorumeilt ni tuntuu et tunnen melkee jokaisen ongelman / osan. Itseltä löytyy semmone CD levy mis löytyy räjäytyskuvat KAIKISTA auton osista ymsyms ohjeineen päivineen miten purkaa. Jos kiinnostaa niin voidaan törmätä ni voin kokeilla " polttaa sulle semmoisen " niin pääset sieluelämää kiinni tarkemmi.
Tässä tää öljy juttu http://www.motonet.fi/fi/tuote/590035/Fo...-F-5W30-5l noi vaatimukset liipadaapa
http://www.lrseries.com/ täältä tilailen ja kattelin juuri et on 600e melkee tilattu jos jonkinmoista service kittii, käsijarru vaijerii, vetopyörästö öljyi, haldex öljyi, tehostimen suodatinta ja nesteet sinne jne
. Kiinnostaako tuo ohjaustehostin projekti suo? jengi puhunu paljo " heavy streeringist " niin itsekkin tein puhdistuksen ohjaustehostimelle.
OFFtopiccii.... on meinaa helvetin hyvää p....alukemista tuo cd levy kun on siirsin aikanaan ne ipadiin ja selailin p....alla ollessani tuntikausia niitä PDF tiedostoja ja lueskelin hahaha!!! suosittelen perehtymistä p....aLLA
mutta siis tosiaa mulla on kokonaa osa noist 3 kiinnikkeestä ilmasuodattimen koteloa pitävistä kohdista jostai syystä haljenneet tjsp.. ei pysy kunnolla siinä.
Huollot tehty " metro autossa turussa, sekä helsingissä. Auto ostettu Lohjalta autoliikkeestä, ja huoltoleimois oli mainintaa jostai Offroad lohjasta. Ainoa poikkeus huolto on tehty salossa samalla kun vetopyörästöä tehtiin, mut pääasiallisesti ihan nois valtuutetuilla. Tosin en ole aikonut valtuutetulle viedä jatkossa koska saa halvemmalla muualtakin nuo perushuollot jotka jokainen nyrkkipaja osaa ja tekeekin
.... Tosin sitten tuleva jakopää niin kyllä sen teetän ihan maahantuojal varmuuden varuiksi ja vastaavat isommat =), esimerkiksi juuri tuolla salossa, ovat myynneet ja myyvät sumusaaren autoja, tietävätä brittiautoist aika paljon.mm, omia huoltoja teen vähä turhankin aktiivisesti kun tilaan Lrseries sivuilta varaosia vähän välii. Taas tulee torstaina uudet palat autoon
käsijarrun korjaussarja, hilppeet jouset, linkut. + nuo " water splash shieldit noihi koteloihi ku niitä tässä hiekkapuhaltelen. Motonetistä ostelen halvinta öljyä, täyttää nuo specsit. oliko se Ford Formula F nimistä, täytti sen WSS-M2C913- C eli tuon C siis mun ymmärryksen mukaa käy katalysaattoriin ja ilman oleviin fordin koneisiin, kun se c korvaa A - B ( WSS- on siis Fordin laatuvaatimus, ja muut öljyt kuten jotkut ACEA A, B,5 mitä lie niitä onkaa niin osa täyttää kanssa nämä fordin vaatimukset joten niitäkin voit lyödä sisää.
Itse vaihtelen jopa 7k välein öljyjä, viimeks vaihdoin vaa öljyt ku unohdin 27mm räikkänivel lenkin niin ei sitä filtteri muuten saa irti sielt....
Tein tutkimuksen äsköiselle tilaukselleni niin maksoi 193euroa sumusaarilta toimitettuna. Suomessa maahantuojalt n. 240e Säästö nyt ei ole iso mutta ei ole iso tilauskaan.
Mitä vaa ettei tarvii maksaa ylimääräisiä veroja tähän konkurssi kypsään maahan......
Tosiaa seki et niin paljon oon tutkinu, lukenu tästä freelanderin autost tuolt foorumeilt ni tuntuu et tunnen melkee jokaisen ongelman / osan. Itseltä löytyy semmone CD levy mis löytyy räjäytyskuvat KAIKISTA auton osista ymsyms ohjeineen päivineen miten purkaa. Jos kiinnostaa niin voidaan törmätä ni voin kokeilla " polttaa sulle semmoisen " niin pääset sieluelämää kiinni tarkemmi.
Tässä tää öljy juttu http://www.motonet.fi/fi/tuote/590035/Fo...-F-5W30-5l noi vaatimukset liipadaapa
http://www.lrseries.com/ täältä tilailen ja kattelin juuri et on 600e melkee tilattu jos jonkinmoista service kittii, käsijarru vaijerii, vetopyörästö öljyi, haldex öljyi, tehostimen suodatinta ja nesteet sinne jne
. Kiinnostaako tuo ohjaustehostin projekti suo? jengi puhunu paljo " heavy streeringist " niin itsekkin tein puhdistuksen ohjaustehostimelle.OFFtopiccii.... on meinaa helvetin hyvää p....alukemista tuo cd levy kun on siirsin aikanaan ne ipadiin ja selailin p....alla ollessani tuntikausia niitä PDF tiedostoja ja lueskelin hahaha!!! suosittelen perehtymistä p....aLLA

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali