22-10-2017, 07:32
harriko post_id=99123 time=1508692555 user_id=1312 Wrote:Minusta nuo öljynvaihtopumput on liian järeitä kytkimen ilmaukseen. Itse olen käyttänyt alhaaltapäin ilmaukseen öljytippakannua. Tämän keskustelun alkupuolella olen antanut ohjeet altapäin ilmaukselle, itsellä on toiminut joka kerta, ja keskustelun aloittajakin sai noilla ohjeilla toimimaan. En usko että auton asennolla on juuri merkitystä, kunhan on oikeinpäin.
Juu, kiitoksia hyvästä ohjeesta. Mulla nuo tippakannut on sellaisessa kunnossa ja käytössä ettei niillä viitsi tätä tehdä. Mutta tuommoisella "isolla ruutalla" on muutakin käyttöä, kunhan vaan tässä hommassa varovasti painaa vaan ainetta sisään.
Minkälaisia systeemeitä olette rakentaneet sitten siihen, ettei vaan menisi ilmaa siinä reverse bleedausta tehdessä?
Edelliseen kirjoitukseen viitaten, niin me ainakin tsekattiin värkin tiiviste ja kompurassa on suhteellisen hitosti kykyä.
Mikä muuten on oikea letkun sisäläpimitta että käy justiinsa discon ilmausnippaan?
Joutuukohan tässä lähtemään kytkinsylinterikauppaan vielä
Vai joutuuko ihan kytkinkauppaan :twisted: Pakko sanoa, että tästä foorumista on ollut mulle kullanarvoista apua, että kiitoksia nyt ja tulevaisuudessa jos vaikka unohdan kiitellä.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali