18-01-2008, 11:52
Enhän minäkään satavarmana tiedä mitä noi minun vanteeni ovat - toiset ovat ehkä orkkikset ja toiset jälkikäteen SWB vanteina hommattuja. Mutta pohjaan tuon arvelun vaan siihen, että ulkomaisissa kaupoissa on myyty SWB ja LWB vanteita erikseen eri tuotenumerolla. Jostain minulle on jäänyt käsitys, että LWB vanteet ovat leveämmät mutta ei minulla ole mitään dataa tätä tukemaan tähän hätään.
Noissa Ahosensedän vaihtoehdoissa harmillisesti mainitaan vain tossa yhdessä mallissa leveys mutta selkeästi eri vanteita eri mallien välillä.
Koitin tässä etsiä noita kauppoja läpi mutta löysin enää vain 16x5.5 LWB-vanteita. Logiikka sanoisi, että joku ero noissa on kun ne nimenomaan sanotaan olevan LWB vanteet. Mutta, on tuo 5.5" kyllä niin kapea, että tuskin ne SWB:t kapeampia enää voi olla - ainakaan merkittävästi.
Eli eipä taida olla väliä renkaan sopivuuden kannalta.
PS. täytyy käydä myöhemmin vajassa mittaamassa mitä noi mun toiset vanteet on.
Noissa Ahosensedän vaihtoehdoissa harmillisesti mainitaan vain tossa yhdessä mallissa leveys mutta selkeästi eri vanteita eri mallien välillä.
Koitin tässä etsiä noita kauppoja läpi mutta löysin enää vain 16x5.5 LWB-vanteita. Logiikka sanoisi, että joku ero noissa on kun ne nimenomaan sanotaan olevan LWB vanteet. Mutta, on tuo 5.5" kyllä niin kapea, että tuskin ne SWB:t kapeampia enää voi olla - ainakaan merkittävästi.
Eli eipä taida olla väliä renkaan sopivuuden kannalta.
PS. täytyy käydä myöhemmin vajassa mittaamassa mitä noi mun toiset vanteet on.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali