Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karvasen Sedän 2003 TD5 D2 - "Disco Mörkö"
Sanonpa vaan, notta halavatun GDPR ja sun muut :twisted:
Koittanu kaivella että kuka on mörön aiempia omistajia, että voisi kysellä muutoksista jne.

Kyselin jo kamuxiltakin että voisko ne edes välittää mun tiedot sille joka auton heille on myynyt, että haluan vain tutustua ja tietää autosta enemmän. Niin kuulemma eivät saa moista tietoa mistään että keneltä auto heille on tullut. Itsehän ostin jobbarilta kamuxin jälkeen.
Tarttiskohan vihjasta karhulle ja sininutuille että ostavat "pimeitä" autoja :roll:

Lähinnä tuo korotus ja sen muutoskatsastuksen teko tässä nyt rassaa kuuppaa sen mallisesti notta krääh.

4x4partsilta ei vielä ole kuin kysytty itseltäni edellisten omistajien nimiä, että löytävät kuitin tjsm, mutta kun ei mulla moisia nimiä ole enkä kehtaa puhelinluetteloakaan alkaa kopioimaan.
Englannista koitan kanssa kysellä todistuksia raptorilta suoraan, mutta nyt hekin alkoi kyselemään että millä nimellä tilattu, kun eivät mun nimellä löydä systeemistä mitään.

Pitääköhän mun siis ostaa kokonaan uudet jouset ja pumput joka nurkkaan (turhaan), että saan sen todistuksen :?:
Orkkis ilmoja ei viittis alkaa alle laitteleen, kun ei auton alla oo ees kompuraa enää tallessa.

Voe elläime käs!

Eipakkilla ja onkohan muillakin firmoilla ihan netistä saatavilla moiset todistukset ilman proof of purchaseja.

Alla siis Raptorin 03152 iskarit ja Tyrexin oranssit jouset. Ja toki ne ilmojen poistokikkareet takajousien alla.

Aiheeseen täysin liittymätön, mutta laitanpa silti, kuva jakulaarista jonka joskus bongasin classicissa.
[Image: 2HZOvLV.jpg]
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Karvasen Sedän Vaimon 2004 V8 4.6L D2 - Black Betty. Dervish 220 57´416 28-06-2026, 05:10
Last Post: Dervish
  Karvasen Sedän 1991 200Tdi D1 - "Puolukka" ja sen "Kaveri" Dervish 28 7´781 11-09-2023, 06:57
Last Post: castillo

Forum Jump:

Users browsing this thread: 17 Guest(s)