21-01-2022, 03:41
Joo, järkeilin kans et paksut taakse, koska alla nyt olevatkin vaikutti olevan niin.
Ja onneks paketeissa oli hintalaput, kalliimmat oli taakse, eli ne oli varmaaan ne paksummat
:lol:
Toinen takunen vaihettu, ja onhan se kivaa tuolla tuiskeessa kun välillä vähän puista heittelee lunta päälle, piha on jäässä eikä välttämättä ihan vaaterissa. Laatotustakin pihassa ois, muttei viitti mennä lappeen alle ettei tuu katolta lumet niskaan kesken homman. Ja eikä se ainakaan tehny asiasta ihanempaa että töitten jälkeen kävi vetämässä nepalilaisessa buffetissa vattanahkan piukeeks butter chickeniä jne ja sitten kotio autohommiin öhisemään :lol:
Mun iso tunkki on liian matala, ja mun isot pukit on liian matalat.
Tähän asti on mussen kanssa tusatessa kironnu kun ne on niin halvatun korkeet ja isoja jne :roll:
No, toisella puolen jo osaa ottaa pari asiaa huomioon. Kuten sen että mihin kohtiin joustaa pistää puristimet.
Ehkä tää tästä.
Ja onneks paketeissa oli hintalaput, kalliimmat oli taakse, eli ne oli varmaaan ne paksummat
:lol: Toinen takunen vaihettu, ja onhan se kivaa tuolla tuiskeessa kun välillä vähän puista heittelee lunta päälle, piha on jäässä eikä välttämättä ihan vaaterissa. Laatotustakin pihassa ois, muttei viitti mennä lappeen alle ettei tuu katolta lumet niskaan kesken homman. Ja eikä se ainakaan tehny asiasta ihanempaa että töitten jälkeen kävi vetämässä nepalilaisessa buffetissa vattanahkan piukeeks butter chickeniä jne ja sitten kotio autohommiin öhisemään :lol:
Mun iso tunkki on liian matala, ja mun isot pukit on liian matalat.
Tähän asti on mussen kanssa tusatessa kironnu kun ne on niin halvatun korkeet ja isoja jne :roll:
No, toisella puolen jo osaa ottaa pari asiaa huomioon. Kuten sen että mihin kohtiin joustaa pistää puristimet.
Ehkä tää tästä.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali