Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mitäs hienoa 2022?
Köyhälistönä minäkin otan hylkypuuta mieluusti aina silloin kun sitä on tarjolla. Toissakesänä kärräsin ison kärryllisen "jäte"puuta kollegan rakennustyömaalta, hyvä diili. Hän keräili ne omaan kuomulliseen kärryynsä, sitten kun kärry oli täynnä toi sen töihin josta minä otin sen oman autoni perään ja ajoin kotiin. Palautin tyhjän kärryn työpaikalle. Hän pääsi eroon ylimääräisestä puutavarasta jota tulee raksalla vaikka minkämoista. Minä sain hyvää kuivaa puutavaraa kattilaan, ja itseasiassa yhdessä kuormassa oli niin hyvää kampetta että sain nikkaroitua niistä pajan nosto-oven aukkoon siistit karmit. Samoin talon kuraeteisen ovelle, siitä jäi taannoin laudat laittamatta talon maalauksen jälkeen. :mrgreen: Ööre ööre.
Kuormalavojakin tullut hamstrattua vaikka ne eivät ole ihan parasta, vievät pilkottuinakin paljon tilaa sekä se pilkkominenkin ottaa oman aikansa. Sitten on myös kattilan tuhkassa nauloja -> ei voi laittaa pensaille tms.

Nyt on kiva kun tuota työpalkkapuuta tulee olemaan niin paljon ettei tarvi niitä lavoja yms kytätä niin kauheasti, kohta alkaa vaan olemaan ongelma mihin ne kaikki klapit mahtuu.

Kyllä, polttopuu tosiaan lämmittää moneen kertaan kun itse tekee. Samalla se on hyötyliikuntaakin.
P38A -97,4,x bi-fuel

RRC 3,9SE -90

S-Type 3.0 Sport, -01, RHD

P38A -95 raato

Rover 3500S efi -73

Jaguar XJ-S V12 series II -89

Clean car=Sick mind. Topicin kaappaaja #1
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Mitäs hienoa ja positiivista 2023? AVRO 179 35´299 25-12-2023, 08:53