01-05-2022, 06:40
MrHoboRobot post_id=112782 time=1651347828 user_id=4769 Wrote:Dervish post_id=112779 time=1651327933 user_id=4822 Wrote:Sitten, honasin että ACEn nestettäkin vois lisäillä, mitäs mä sinne tuuppaan kun ei tuotaa manuaalin haluamaa Texaco Cold Climate PAS fluid 14315 ihan motonestisä suoraan ainakaan löydy.
Comma EXT fluid ois käypää vastinetta, täyttää Texaco Cold Climate Power Steering Fluid luokituksen, ainakin valmistajan mukaan. Löytyy motonetin hyllystä. Laitoin samaa taannoin omaan ja hyvin on toiminut.
Okei, kiitoksia. Pitääpä hakea tuota kun seuraavan kerran käy kaupungissa.
series3kalle post_id=112784 time=1651349302 user_id=219 Wrote:Noissa korotushommissa kannattaa kyllä miettiä kaikkien osien liikeratoja pari kolme kertaa... Seriekseessä kans toi etukardaanin alla poikkipalkki ottaa osumaa aika heti. Sit kardaanien kulmat kannattaa tsekata, että pystyy ristikoiden haarukoiden puolesta liikkumaan riittävästi murtamatta itseään/ristikkoa. Iskunvaimentimien pituus suhteessa bump-stoppeihin: Mulla ed.omistajien ajoilta iskari pohjas sisäänjoustossa ja korvake repes irti uudesta kuumagalvanoidusta rungosta lopulta.... Jarruletkujen riittävä pituus ja niiden liikehdintä. Pyörien tila ylösjoustoissa kääntäessä... Mitäs vielä...?
Talliin/parkkihallwihin mahtuminen ettei muutu Cabriolet-malliksi yllättäen...
Tästä syystä mä oon mm. pitkään miettiny laittaakko olenkaan kattotelinettä korotettuun seriekseen.... :roll:
Juu pitää tuo kulma mittailla huomenna kunhan työmaalle pääsee ja saa mittaakaapistaa digivatupassin käteen.
Bump stopit mun pitää etupäähän pistää pidemmät, taakse onkin edellinen omistaja jo laittanut. Varmaan kyllä vaihdan kerralla kaikki neljä.
Jarruletkut tuossa on jo pidemmät flat dogin mallit, ABS naruja ei ole jatkettu. Pitää muutenkin jossain ojan päällä käydä ristiriiputtelemassa ja katsomassa miltä ne vaikuttaa, samallahan sitä tiiraa miltä paikat näyttää kun renkaat on linkussa.
Parkkihalleihin mä en oo tällä edes ajatellut meneväni, ne yks mikä Hämeenlinnassa on mihin ehkä olis asiaa, on vain
oliko 2,20m korkea, eli en oo menemässä.
Ja pitihän se käydä nakkaaamassa linjari katolle ja mitata. Mörkö on nyt aika hyvin 2,19m korkea.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali