15-11-2009, 05:50
Hankin joskusmaailmassa Agrimarketista semmoisen Jere-merkkisen kopressorin, tarkoitus oli ostaa tehokkain malli mitä sai valovirtaisena, se on kaksipyttyinen ja varustettu 50l säiliöllä (tuottoja yms en kyllä muista). Muuta en oikein osaa sanoa, toistaiseksi se on aina toiminut kun oon tarvinnu. Olen tehnyt sillä pääasiassa juurikin noita mainitsemiasi töitä hiekkapuhallusta lukuunottamatta (sekä täyttänyt tietysti lasten rantaleluja/kumivenettä/vierasvuodetta yms).
Asia jota olen joskus miettinyt on, että kun säilytän sitä kylmissä tiloissa (meluhaitta, ilmansaanti), mitä se mahtaa tykätä kun sieltä ykskaks räväytetään käyntiin öljyt jäykkänä, ei varmaankaan ainakaan pidennä käyttöikää...
Olen yleensä pyrkinyt siihen että kun ostan jos vaan tarvitsen, niin kyseisen laitteen niin isona kuin valovirtasena saa. Nyt on semmoinen sanoisinko ihannetilanne, että niitä ei voi/tarvitse lainailla paljoa kun vaativat lähes poikkeuksetta 16A:n sulakkeen ilman muuta kuormaa.
Asia jota olen joskus miettinyt on, että kun säilytän sitä kylmissä tiloissa (meluhaitta, ilmansaanti), mitä se mahtaa tykätä kun sieltä ykskaks räväytetään käyntiin öljyt jäykkänä, ei varmaankaan ainakaan pidennä käyttöikää...
Olen yleensä pyrkinyt siihen että kun ostan jos vaan tarvitsen, niin kyseisen laitteen niin isona kuin valovirtasena saa. Nyt on semmoinen sanoisinko ihannetilanne, että niitä ei voi/tarvitse lainailla paljoa kun vaativat lähes poikkeuksetta 16A:n sulakkeen ilman muuta kuormaa.

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali