08-10-2023, 12:25
Ja oli niitä Camel Trophy Freekkujakin, tosin en nyt muista että olivatko siellä vain "support" vehicle:nä, mutta väritys ja varustelu oli toi keltanen.
Niistä oli jotain juttua aikanaan LRO ja/tai LRM lehdissä, kun mulle tuli molemmat toistakymmentä vuotta. Ja sittenhän oli nää oranssinpunaiset G4 Challenge -autot, niissähän oli uudempaa Rangea ja Discoakin.
Toi Disco pääty mutkan kautta mun pihaan 2013. Se joka huusi sen sieltä Lohjalta, asui satumoisin meistä kahden kilsan päässä ja pisti sen myyntiin, kun ei jaksanu alkaa hitsaamaan. Bongasin myynti-ilmon ja ostettiin yhteiseks projektiksi pojalle, jolla ei ollu vielä edes tuolloin ajokorttia. Lahjoitin sit myöhemmin oman osuuteni ylppärilahjaksi
eli täällä se laaneilla asustaa ja odottaa juniorin aktivoitumista projektiin...jakopään remppa siihen jo silloin tehtiin ja punalapuilla juniori ajoi sen Perttulasta kun muutin toiselle puolelle Nurmijärveä 2014. Mutta hitsaushommia odottaa...
Noita Land Rover Special Vehicles osasto teki myös liikkeille esittelyautoksi, eli aito replica, joka on käsittääkseni muuten samoilla varusteilla poislukien roll cage, eli se putkihässäkkä puuttuu, muuten aika pitkälle sama Warnin vinsseineen, Safari snorkkeli, CT kattoteline, korotus ja "camel cut" jne....
Niistä oli jotain juttua aikanaan LRO ja/tai LRM lehdissä, kun mulle tuli molemmat toistakymmentä vuotta. Ja sittenhän oli nää oranssinpunaiset G4 Challenge -autot, niissähän oli uudempaa Rangea ja Discoakin.
series3kalle post_id=115225 time=1696754800 user_id=219 Wrote:Olikos aikoinaan 2012(?) Laatuautojen huutokaupassa muuten aito Cameli disco myytävänä vai replica? Täällä jollakin? Sillonhan huuteloissa Disko vaihtoi omistajaa n.400€-> , eli sangen edukkaasti. Harmi kun itellä oli tuolloinkin koi syönyt irtosetelit lompakosta....?
Toi Disco pääty mutkan kautta mun pihaan 2013. Se joka huusi sen sieltä Lohjalta, asui satumoisin meistä kahden kilsan päässä ja pisti sen myyntiin, kun ei jaksanu alkaa hitsaamaan. Bongasin myynti-ilmon ja ostettiin yhteiseks projektiksi pojalle, jolla ei ollu vielä edes tuolloin ajokorttia. Lahjoitin sit myöhemmin oman osuuteni ylppärilahjaksi
eli täällä se laaneilla asustaa ja odottaa juniorin aktivoitumista projektiin...jakopään remppa siihen jo silloin tehtiin ja punalapuilla juniori ajoi sen Perttulasta kun muutin toiselle puolelle Nurmijärveä 2014. Mutta hitsaushommia odottaa...Noita Land Rover Special Vehicles osasto teki myös liikkeille esittelyautoksi, eli aito replica, joka on käsittääkseni muuten samoilla varusteilla poislukien roll cage, eli se putkihässäkkä puuttuu, muuten aika pitkälle sama Warnin vinsseineen, Safari snorkkeli, CT kattoteline, korotus ja "camel cut" jne....
Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.
"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali