Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karvasen Sedän 2003 TD5 D2 - "Disco Mörkö"
Zekkasitko kardaanien liu'ut? Jos niissä kuluneet boorit, niin jurraa kyllä, vaikka ristikot ok. Mulla on ollu ainakin takakardaaneissa tota vikaa Serieksissä ja Defessä. Eikä muistaakseni tarvinnu kovinkaan suurta klappia olla. En nyt muista vaihdoinko kerran Discoonkin jordaanin samasta syystä.

Ja jos siellä on se kumilimppu vielä, niin sekin kannattaa zekata. Mulla se kumilimppukardaani muuten vaihtuikin Discossa ristikolliseen, kun vaihdoin Series perät 4,7 välityksillä, niin niissähän olikin se normaalilaippa valmiina, kun tarkemmin nyt muistelen ja siks se jordaanikin vaihtu.

Dervish post_id=115397 time=1698776079 user_id=4822 Wrote:Laatikkoihin taidettiin öljyt vaihtaa, ja ne oli ihan OK.
Vaihelootan plugissa oli jonkun verran metallia, mutta ongelma taitaa olla itse aiheutettu kun noi vaihteen vaihdot pitää ihan oikeesti tehä rauhassa ettei sorvaa.

Tää oli vissiin manuaaliaski, kai juotit sille MTF94Confusedta? R380 aski kyllä ryppyilee väärillä öljyillä ja viimeistään pakkaskelillä huomaa jos on väärät ölpät, kun vaihtaminen ei olekaan niin "smoothia"....
Kaitsu

Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.

"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Karvasen Sedän Vaimon 2004 V8 4.6L D2 - Black Betty. Dervish 220 56´938 28-06-2026, 05:10
Last Post: Dervish
  Karvasen Sedän 1991 200Tdi D1 - "Puolukka" ja sen "Kaveri" Dervish 28 7´710 11-09-2023, 06:57
Last Post: castillo

Forum Jump:

Users browsing this thread: 20 Guest(s)