04-04-2026, 09:37
Ton melut kun ois mitannu ennen ja jälkeen. Tosin mittatiedot nyt ei havainnollista korville asiaa. Pitää kuulla itse ero....
Mulla on diskon 200tdi serieksessä. Tärrää niin maan tulen per###eesti joka paikka tyhjäkäynnillä!!!
Moottorin ja vaihteiston tyynyt pitäs vaihtaa, ni vois tuo vähän helpottaa. Glen Coyne UK
sa mainostaa että heidän kautta sais ne ainoat toimivat series-200(t)di modaukseen toimivat tyynyt, jotka vaimentaa tuota tärinää mahd.hyvin.
Defessä lienee samaa ajatusta rakenteen puolesta, joten en nyt muista ulkoa saako heiltä defeen samaa/vastaavaa. Disko 1 orkkis moottorin tyynyt olis oikeen hyvät seriekseen missä 200tdi, mutta eivät mahdu moottorin ja rungon väliin modaamatta runkoon kuoppia tyynyille....
Onko defe/110 minkälaiset moottorinkannatintyynyt? Niinkuin serieksessä, vaiko semmoset kyljellään olevat "tynnyrit" kuten 1:kkös diskossa?
Mulla on diskon 200tdi serieksessä. Tärrää niin maan tulen per###eesti joka paikka tyhjäkäynnillä!!!
Moottorin ja vaihteiston tyynyt pitäs vaihtaa, ni vois tuo vähän helpottaa. Glen Coyne UK
sa mainostaa että heidän kautta sais ne ainoat toimivat series-200(t)di modaukseen toimivat tyynyt, jotka vaimentaa tuota tärinää mahd.hyvin.Defessä lienee samaa ajatusta rakenteen puolesta, joten en nyt muista ulkoa saako heiltä defeen samaa/vastaavaa. Disko 1 orkkis moottorin tyynyt olis oikeen hyvät seriekseen missä 200tdi, mutta eivät mahdu moottorin ja rungon väliin modaamatta runkoon kuoppia tyynyille....
Onko defe/110 minkälaiset moottorinkannatintyynyt? Niinkuin serieksessä, vaiko semmoset kyljellään olevat "tynnyrit" kuten 1:kkös diskossa?
Ser 3 109" Van -76 200(t)di "Rubína"
Ser 3 88" STW -74 200(t)di "Rufína"

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali