15-01-2010, 10:50
Mun mielestä helpoin (ja halvin) ylläpitää on kaasutinmalli manuaalilootalla. Tykkään yksinkertaisista asioista. Tosin, jos mukavuuksia kovasti arvostaa ja haluaa, on sitten Efi automaatilla paikallaan. On toi manuaali (LT95) vähän kankea arkiajossa, mutta kaikkeen tottuu :!: . Molemmat syö paljon bensaa
hock: . Paras arkisemmassa käytössä Classiceista on varmaan se 3,9 Efi.
Hyvää kaasutinkoneellista on varmasti vaikea löytää. Onhan nuo hyvät Efitkin hiukka harvinaisempaa herkkua... Laittamalla tietty saa hyvän
:wink:
Mun omat autot on mainittu tuossa alla
. Pari muuta meillä on, mutta niitä mä en omista. Range on palvellu meidän perhettä uudesta asti ilman ongelmia voi sanoa 8) . Nythän se on jo vähän niinkuin eläkkeellä, vaan ei toimettomana kuitenkaan. Näillä tulee ajeltua tulevaisuudessa enemmänkin...
hock: . Paras arkisemmassa käytössä Classiceista on varmaan se 3,9 Efi.Hyvää kaasutinkoneellista on varmasti vaikea löytää. Onhan nuo hyvät Efitkin hiukka harvinaisempaa herkkua... Laittamalla tietty saa hyvän
:wink: Mun omat autot on mainittu tuossa alla
. Pari muuta meillä on, mutta niitä mä en omista. Range on palvellu meidän perhettä uudesta asti ilman ongelmia voi sanoa 8) . Nythän se on jo vähän niinkuin eläkkeellä, vaan ei toimettomana kuitenkaan. Näillä tulee ajeltua tulevaisuudessa enemmänkin...
'72 Range Rover 3,5 l V8 / LT95 "Masai Red"

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali