16-01-2010, 10:35
Quote:Series 2A pick-up -63 projektiOtsikon alta viimesellä sivulla MTI lupaili tämmösiä:
Jos joku innostuu laittamaan seriekseen Nissanin SD23 dieselmoottorin niin minulta saa lainaan adapterilaipan piirrotussapluunan ja keskitystyökalun. Neuvoja irtoo myös kytkinakselin sorvausmittoihin ym. Kytkinlevyksi menee serieksen 9" levy ja asetelmaksi Nissanin oma.
Mulla taas on Nissan Cedrikin LD28 6-syl.diesel (vm.n.84-88) mun 88" serieksessä ja oon ollu todella tyytyväinen. Näillä kuulemma ajetaan 500-750 tuhatta ilman suurempia onkelmia. Nokkaketjullinen kone. Koneiden/ osien saatavuus? Vielä ainakin olen osia saanu hyvin.
Omista kilometreistä ei mitään hajua. Vakiovälityksillä oli tehoa ja vääntöä vaikka kuinka ja tällä hetkellä mulla range roverin perävälitykset, jotka on 32prosenttia pidemmät,eli ihanteelliset maantieajoon(rengaskoko mulla sama kuin pitkässä mallissa vakiona). Tosin pitkässä mallissa menee rangen välityksillä jo varmaan laiskaksi,mutta vakiovälityksillä varmaan toimis hyvin, tai jollain 1:3.8 tai 1:4.2 perävälityksillä (Offroadpajalta tarkempia tietoja noista). Vaatii adapterilaipan koneen ja laatikon väliin, silmälaakerin modaus vauhtipyörään(?), moottorin korvakkeiden siirron,tulipellin pientä muotoilua ja jotain muutakin. Vakio lantikan kytkinosat mulla, eli vain kone nissan.
Ser 3 109" Van -76 200(t)di "Rubína"
Ser 3 88" STW -74 200(t)di "Rufína"

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali