Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D3 juttuja
Hankin kesällä ensimmäisen Land Roverini ( D3 -08 ) ja nyt olen jo korviani myöten "rakastunut" tähän kärryyn!

Yritin selailla vanhoja topiceja, mutta ainakaan heti ei silmiin osunut yleistä keskustelua D3Confusedta. Todennäköisesti niitä kuitenkin sieltä löytyy.

Mutta, mikä on roverfriends-väen yleinen mielipide kyseisestä autosta? Ainakin itse olen todella tyytyväinen perusasioihin, ajettavuus, maasto-ominaisuudet, todella hiljainen, tilava meidän isolle perheelle ja nyt on kevyt vedellä venettä jne. Muutama pikkuvika(oven lukko, radio, etulasinlämmitin) on nyt tullut vastaan, mutta onneksi menee takuuseen. Land Roverin takuu on erikoinen, maahantuoja korvaa korjauksesta puolet ja toinen puolisko jää liikkeelle. Sen vuoksi esim. Kouvolassa ei ole enää takuukorjauksia.

Yksi pieni ongelma ilmeni, kun aloin asennuttamaan Webastoa Discooni. Eipä ollutkaan ihan niin helppo juttu. Maahantuoja ei kuulemma suosittele kyseistä toimenpidettä. Taitaa mennä lohkohommiksi.

Kertokaa ihmeessä, mitä Discon omistajan pitää tietää ja mihin pitää varautua Big Grin

P.S. Minusta taisi tulla nyt merkkiuskollinen...
Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)