18-07-2009, 11:37
Jonkun matkaa ajettua yleesä n. 10 km disco 1
en 300 tdi kone sammuu melkein kuin veitsellä leikaten. Vaiva esiintyy vain silloin tällöin, mut on hiukka kiusallinen. Virrat on päällä ja startti pyörii ihan normaalisti mut ei edes "lupaa". Hetken odottelun jälkeen lähtee käyntiin kun palmun alta :?
En tiedä onko taikauskoa mut tuntus et auto sammuu aina niin, ettei pa-pumpun vivussa ole ollenkaan vastusta. Itse asiassa vaiva alkoi kohta sen jälkeen kun pumppu vaihdettiin. Oon avannut pa-suodattimen valutushanaa ja sieltä ei dieseliä valu, vaan tuntuu et sinne rupeaa ainetta valumaan lorinasta päätellen vasta kun pohjamutteria löystyttää :?:
Olisko arvauksia vian alkuperästä? pumppu, joku tukos pa-putkissa, vettä tankissa, ajonesto tms..
en 300 tdi kone sammuu melkein kuin veitsellä leikaten. Vaiva esiintyy vain silloin tällöin, mut on hiukka kiusallinen. Virrat on päällä ja startti pyörii ihan normaalisti mut ei edes "lupaa". Hetken odottelun jälkeen lähtee käyntiin kun palmun alta :? En tiedä onko taikauskoa mut tuntus et auto sammuu aina niin, ettei pa-pumpun vivussa ole ollenkaan vastusta. Itse asiassa vaiva alkoi kohta sen jälkeen kun pumppu vaihdettiin. Oon avannut pa-suodattimen valutushanaa ja sieltä ei dieseliä valu, vaan tuntuu et sinne rupeaa ainetta valumaan lorinasta päätellen vasta kun pohjamutteria löystyttää :?:
Olisko arvauksia vian alkuperästä? pumppu, joku tukos pa-putkissa, vettä tankissa, ajonesto tms..

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali