Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Defenderin korkeuksista/alustan korkeuksista
Tutkailin taannoin defenderin esitettä ja teknisiä tietoja. Siellä ilmoitettuun auton (110) korkeudeksi jousituksesta sekä rengastuksesta riippuen 80" - 82" (eli meidän tutummilla mittayksiköillä 203cm-208cm. Siis vakiohilppeillä skaala on viitisen senttiä. Mittasin sitten omani eli takaovi auki ja katonreunasta mitta maahan, tuloksena hiukan alle 202cm.

Siis vakiodefe tehtaan ilmoittamana on noin sentin korkeampi kuin omani (TF ML +2" ja 285-75-16 rengastuksella) Confusedhock:

No rengaspaineet tietty tekee virhemarginaalia, mutta hiukan hämmästyin. Mitta pyörän navan keskeltä kaareen on edessä 51,3cm ja takana 53,2cm

Minua alkoi kovasti kiinnostamaan jotta mitä palstalaisten defet antaa korkeuksiksi ja mitä alustaa siellä vastaavasti on. Olen näitä tietoja koittanut monesti etsiä netin syövereistä googlettaen, mutta en ole löytänyt. Kuitenkin moni autoansa modaa alustaltaan, auttaisiko tällainen topiki muuten kuin uteliaisuuden tyydyttämiseen. Minua vilpittömästi kiinnostaa mitä eri jousilla saadaan aikaiseksi, vaikkakin jokaisella lie erilailla kuormitettu auto.
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)