Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2011
Hei

Tässä kun potee flunssaa (ei sika) ja pöydällä on 4,5 litran famous grouse pullo alkaa ajatukset lentää. Minun laskujeni mukaan kerhomme on perustettu 1981 jolloin 30 vuotta tulee täyteen 2011.

Meillä on 80 luvulla ollut tapaamisia joissa on ollut lähemmäs sata autoa. 1990 luvun alussa oli salaisissa safari jossa oli lähemmäs 100 laatutuotetta.

En muista tiedä mutta mikä olisi salaisuus saada juhlavuotena kaikki potentiaaliset kerholaiset samaan paikkaan. Minun oma mielipide on että esim. Katiseten kartano voisi hämeenlinnassa olla hyvä kohde saada mahdollisimman paljon saman henkisiä yhteen paikkaan niin henkilöautoja kuin maastoautoja.

Toivoisin että mahdollisimman moni ottaisi kantaa tekisi ehdotuksia. mun statushan on vaan kerhon jäsen eli ehdotan tätä näin hyvissä ajoin yhdistyksenjäsenenä jos tästä joku kipinä syttyisi. Meidän yhdistyshän on niin ainutlaatuinen että kai me nyt takavuosien loistoon yllämme ?

T:Aksu
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Varastettu Range Rover 9.5.2011 Helsinki, löytynyt 10.5.2011 Range-78 9 5´335 19-05-2011, 12:21
Last Post: maddis

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)