13-11-2009, 03:54
Paljon olen kaupoissa katsellut mutta niukka on ollut Land Rover-valikoima leikkiautoissa ja liki olematon pienoismalleissa. BMW X5
ta, Lexusta ja Volvoa kyllä on. Pah.
Motonetista saa nytkin muutamalla eurolla hämmästyttävän hienon 1:43 110 Defen, ja S-marketista kympillä harmaan asuntovaunua kiskovan I Discon n. mittakaavassa 1:35. Joissakin lelukaupoissa on safarivarusteltu (1:26) P38. Niin ja pajalta löytyi yksi LR:n oma(?) I Disco. Muuten aika hiljasta.
Kiitos noiden yllä lueteltujen ja omien lapsuuden leikkiautojen 5v-poikani (ja mun..) "kokoelmissa" on nyt siis pari RRC:a, kolme Discoa, kaksi Defeä (joista toinen lavamalli) ja Freelander. Niin ja yksi Sportti ja iso-Range mutta sikapieninä. Mutta pienoismalli olisi kiva kasata talvi-iltojen ilona.
Jos tiedät mistä saisi RRC:n pienoismallisarjana tai vaikka leikkiautoinakin niin kerro!
ta, Lexusta ja Volvoa kyllä on. Pah.Motonetista saa nytkin muutamalla eurolla hämmästyttävän hienon 1:43 110 Defen, ja S-marketista kympillä harmaan asuntovaunua kiskovan I Discon n. mittakaavassa 1:35. Joissakin lelukaupoissa on safarivarusteltu (1:26) P38. Niin ja pajalta löytyi yksi LR:n oma(?) I Disco. Muuten aika hiljasta.
Kiitos noiden yllä lueteltujen ja omien lapsuuden leikkiautojen 5v-poikani (ja mun..) "kokoelmissa" on nyt siis pari RRC:a, kolme Discoa, kaksi Defeä (joista toinen lavamalli) ja Freelander. Niin ja yksi Sportti ja iso-Range mutta sikapieninä. Mutta pienoismalli olisi kiva kasata talvi-iltojen ilona.
Jos tiedät mistä saisi RRC:n pienoismallisarjana tai vaikka leikkiautoinakin niin kerro!
Range Rover 1973 (MA)
Land Rover 109 STW 1977 (MA)

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali