Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
defender TD5 ovien kaukolukitus mykkä
Mulla oli aikoinaan 200 ja 400Confusedarjan henkilö-Roverit. Molemmissa kaukkari samannäköinen mitä suurella todennäköisyydellä sulla Defessä. Itse hälärin järjestelmän samanlaisuudesta tai erilaisuudesta en varmaksi osaa sanoa, mutta tuskin ne ainakaan hirveästi eroaa toisistaan.

400Confusedsa se oli mahtava se häläri: Kaukkarilla auto lukkoon, meni myös sisätilantutka, sekä ovien ja luukkujen valvonta että ajonesto päälle. Silti kun avasit ulkoa päin peräloosterin auton avaimella (400Confusedsa peräloosterin sai auki auton avaimella ulkoa päin, sisältä käsin vintalla), auto tajusi sen eikä se häläriä laittanut päälle. Kun laitoin kuskin ovesta avaimella ovet lukkoon, häläri meni päälle, mutta sisätilan tutka jäi pois päältä. Mun mielestä aivan älyttömän hyvä systeemi. Oikea häläri sisätilantutkalla ja vieläpä helpolla mahdollisuudella lukita auto niin ettei sisätilan tutka mene päälle jos esim. koira jää autoon.

Aikoinaan kun mä kaukkariin pattereita aloin vaihtamaan, tuli selviteltyä asioita. Esimerkiksi, jos kaukkarista loppuu patteri tai patteri on lähes tyhjä, ei saisi missään tapauksessa mennä painelemaan niitä nappeja, vaan pitäisi välittömästi kun kaukkari "ei tee mitään" ottaa ja vaihtaa patterit.

Tämä siksi, että auton ja kaukkarin "kirjanmerkit" eli bookmarkit eivät enää noiden nappien painamisen jälkeen täsmää ja ne menevät liian kauaksi toisistaan jonka jälkeen edes kaukkarin itse tehty tahdistus auton kanssa ei auta: pitää koodata kaukkarit autoon.

Mä en kirveelläkään muista miten se käsin tehtävä tahdistus meni. Muistaakseni oli kuitenkin niin että aina pattereiden vaihdon jälkeen se kannatti tehdä. Brittein saaren foorumilta mä sen löysin. Siinä kuitenkin piti avata ovien lukitus AVAIMELLA ja avata kuskin ovi ja laittaa kiinni, ja sitten piti painaa muistaakseni nimen omaan lukitusnappia kolme vai neljä kertaa peräkanaa suht nopeasti - suurin piirtein kutakuinkin noin se tais mennä.
T: Jukka H

MCS Countryman All4 Aut, Mini 1000 Mayfair Aut, Volvo XC70 d5 a, Hobby 495 UFe
Reply

Messages In This Thread

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Disco 2 cruise ja torvi mykkä Tero 6 4´417 15-01-2013, 11:20
Last Post: Kaitsu

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)