Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Disco 3 ja 4x4 infonäyttö
Onnellisena uutena käytetyn Discon omistajana pitää heti kysäistä tuosta infonäytöstä.

Mukana tuli "Kuljettajan informaatiojärjestelmä"-vihkonen, jossa selitetään tuo 4x4-näytön toiminta. Mutta kun itse näytössä ei olekaan muuta kuin navigointi & asetukset vaihtoehdot.

Onkohan tuo ollut aikoinaan lisävarusteena eikä automaattisesti kuulunutkaan mukaan (kyseessä 2005 HSE)?

Enkku-foorumeilta löytyi infoa, että tuon pystyisi jälkikäteenkin aktivoimaan OBD:n kautta car configuratiota puukottamalla. Siihen liittyen seuraava kysymys, onnistuukohan moinen toimenpide jossain huollossa vai kannattaisiko hankkia suoraan itselle kunnon laite, jolla saisi keskusteltua paremmin auton kanssa?
Reply
Pajalle pysty aktivoida se.
"Nimitön " 99 - Defender 90 2010 -

"Silver Fang" 02 - Disco 2 V8, 2007 - 2010

RIP: "Paris" 00 - Disco 2. Td5, 2000-2007.

www.laro.fi
Reply
Eli selvitys, minä olen ainakin onistunut aktivoida se 4 eri autot.
"Nimitön " 99 - Defender 90 2010 -

"Silver Fang" 02 - Disco 2 V8, 2007 - 2010

RIP: "Paris" 00 - Disco 2. Td5, 2000-2007.

www.laro.fi
Reply
Henrik, suuret kiitokset! Big Grin

Tältä näytti aamulla
[Image: screen_before.jpg]

Ja tältä näyttää nyt
[Image: screen_after.jpg]

ps. kyllä se kompassikin sieltä löytyi. Se ei näköjään toimi jos on normi on-road navigointi käytössä, mutta kun vaihtaa off-road navigointiin...
[Image: compass.jpg]
Reply
Samaa kyselen kuin viestin aloittaja. Kuinka tämä lopulta siis ratkesi onnellisesti?
Reply
Aktivointi onnistuu testerillä. Offroadpaja tai karaasi. Jotkut rohkeat jopa käyneet merrkihuollossa Confusedhock:
LandRover 110 300Tdi

Range Rover Classic "projekti"

LandRover Freelander

Pajero 2.8 -> Suuntana afrikka?

Pajero 2.5 Tdic automatic ->Ajettu afrikkaan =)

http://teamdiesel2015.blogspot.fi/

-------------------------------------------------------
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)