Threads: 26
Eli paljonko rangen 3,5 v8 tyhjäkäynti nopeus on normaalisti?
Ja mitens toi vlekti pelaa? Eli mulla on hihna toiminen eikö tossa pitäs olla joku visco lukko vai pyöriikö se aina samaa nopeutta niin kö mulla tekee!
Ei muuta ongelmaa mutta meinaa kone näin 30 asteen helteessä hiipiessä lämmetä!
Threads: 70
Käytetääns tätä samaa säiettä.
Onko joku korvannut RRC:n viskoflektin sähköisellä? Saavuttaako moisella systeemillä mitään, muuta kuin koneen (hieman?) nopeampi lämpiämpinen käyntilämpöön? Tehoahan sähköflekti ei hukkaa kuin käydessään, mutta en tiedä kuinka paljon viskoflekti tehoa vie.
Tyhjäkäynti pitänee olla jotain 700-800rpm. Itse olen huomannut, että tyhjäkäynti on laskenut lämpimällä ilmalla reilusti alemmas kuin mitä se oli kylmemmällä kelillä. Pitää tutkia tilannetta jossain vaiheessa, mutta vielä en ole jaksanut paneutua.
== Range Rover Vogue 3.5EFI -88 ==
Threads: 24
Eikös lämpimämpiin olohin laitettu ne 11 lapaset tuulettajat (ainakin näin Efi koneissa). Ainakin löytyy viskoja 7 ja 11 lapasiin...
Mitäs konsteja olisi testata omasta toimiiko visko hyvin vai jotenkin tai ei ollenkaan?
Threads: 32
Lapoja löytyy kyllä, omassa oli 13 lapaa, nyt tulee flekti Volvosta...
Keitäppä vettä ja kaada sitä viskon päälle rauhassa ja pyörittele samalla. PITÄISI mennä tahmeaksi - jäykäksi - umpipuuta tossa järjestyksessä.
Sitte voi kanssa ottaa komerosta hiustenkuivaajan ja todeta ettei sekään hankinta ihan turhaan ole mennyt, kun sillä voi autoakin korjata... :lol: :lol: :lol: