Threads: 4
Tuli ostettua Disco2 ja sain siihen maplehillin ja polttoaine & lounas-porukan ystävällisellä avustuksella asfaltilla ajoon erinomaisen epäsopivat renkaatkin hankittua ja alleasennettua (ihan siis tahallani ja täydessä ymmärryksessä).
Edellinen omistaja sanoi ajaneensa joskus aiemmin vauhdilla johonkin kuoppaan ja sen jälkeen ohjaus on ollut vähän sinne päin. Osaako joku neuvoa hyvää ja sopivanhintaista paikkaa pääkaupunkiseudulla missä saisi nelipyöräsuuntauksen suoritettua?'
[EDIT: otsikko oli kadonnut]
[EDIT #2: otsikko katoaa edelleen vaan..]
[EDIT #3: ah, ääkköset.]
Threads: 112
hef Wrote:Vaikka Espoossa asunkin, olen malttanut ajaa tänne:
http://www.autopeltikorjaamoleskinen.fi/
Suosittelen.
Kuinka paljon ottavat tuosta 4-pyöräsuuntauksesta?
Kaitsu
Good decisions come from experience, and experience comes from bad decisions.
"There's no such thing as a bad Land Rover. It's just some are misunderstood"
Threads: 21
Muistaakseni oli kympin tai kaksi enemmän, mutta asia lienee tinkijästä kiinni. Työ on tehty loistavasti!
Henkka
Threads: 168
Kuis paljon Disco kakkosessa on säätökohtia?
Noissa vanhemmissa kun ei pysty säätämään kuin aurausta.
Kiitti vinkistä, pitää katsoa miten ehtii säädättämään.
Noista säätömahdollisuuksista ei ole mitään havaintoa, mutta ehkä olen viisaampi kun saan sen vietyä säädettäväksi...
Discovery II -99 TD5 A
Threads: 15
Kuulostaa mun korvaan kyllä vähän rahan heittämiseltä kaivoon jos ohjauksen klappia hakee pois aurauskulmien säädöllä.
Threads: 34
Jep, toki ensin väljät pois ja auto muutenkin kuntoon ennen suuntaushommia. Ei Vesku tosin mitään väljiä pelejä suostu säätämäänkään, koska se on turhaa touhua.
Jees. Karaasilla totesivat ongelmaksi ohjaussimpukan, pitää joskus vaihtaa. Säätökohdista sen verran että aurauskulmia vain pystyy säätää.
Discovery II -99 TD5 A