Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RRC syyläri tukossa?
Nyt kun on mukavat kesäkelit niin ei tahdo riittää jäähdytys, pikatie vauhdissa lämmöt nousevat n.90 asteeseen, vaikka olen pakottanut sähköflektinkin päälle. Termostaatin otin kokonaan pois, ei laske lämpöjä... Järjestelmän pesin jäähdytysjärjestelmän pesuaineella. Kaupunkiajossa lämmöt ovat ok. Jäähdyttimen edessä on cooleri mut ongelmia oli ennen sitäkin, moottorina diesel. Syyläri on siis vuodelta 72. Onko kellään ollut vastaavia ongelmia?
Reply
90 c ei kuulosta mun korvaan ainakaan huolestuttavalta. Outoa on mun mielestä se, että kuumenee moottoritiellä.. Luulis, että sillon jähtyy paremmin, kun ilmavirta jäähdyttää.. Ettei olis lämppärinkenno tukossa..? Mikäs diesel siinä on?
No other luxurycar can make you this comfortable - Range Rover 3.9 efi

Kimmo Manninen
Reply
Nousee yli 90 asteen vauhdin kasvaessa. Mittasin lasermittarilla ylävesiletku n.80 ja alavesiletku 70 ja siis flekti pyöri kokoajan ja auto kävi, eikös luulisi jäähtyvän enemmän kuin 10 astetta? Moottori Volvo D6. Pikatie vauhdilla tarkoitin 80km/h, moottoritie vauhtia tuskin edes pääsee Smile Ajattelin että josko liki 4vuosikymmentä olisi tukkinut osan syylärin pilleistä.
Reply
Ei kait ne syylärit mitään älyttömyyksiä maksa... Syylärikauppaan! Smile
No other luxurycar can make you this comfortable - Range Rover 3.9 efi

Kimmo Manninen
Reply

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  P38 ja katti tukossa kokkolanpoika 0 1´836 02-01-2011, 01:00
Last Post: kokkolanpoika

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)