Threads: 92
HYVÄ LEIJONAT ! ! ! !
Jäsen *1346*
RR L322 Metropool -04, Rover 623 Si A
EX-RRC Westminster Gray, EX-LR Defender Td5 HCPU, EX-D1 3D, EX-MINI METRO 1.3, EX-MINI x3...
Threads: 39
Täytyy tunnustaa, että en uskonut Leijonien mitallimahdollisuuksiin ennen kisoja.
- Onneksi olin väärässä !!!
ONNEA LEIJONAT ONNEA !!!!!!!!!!!
- Elämä on pelkkää säätöä -
Threads: 16
Mitäh, taasko on pelattu jotain potkupalloo vai :o
Threads: 97
LR Discovery TDI 300
LR 110 Defender STW TDI 300
RR 3.5 TDiC
MB E300TD
Threads: 149
Yhdyn yhden V kirjaimen verran enemmän. EVVVK.
Timo.
Threads: 8
Eipä tuota oo voinu olla huomaamatta vaikkei kiinnostakaan.
Threads: 97
sotarauta Wrote:Eipä tuota oo voinu olla huomaamatta vaikkei kiinnostakaan.
Ihan totta puhuen kuulin ekan kerran asiasta kun emäntä eilen varta vasten sanoi, että Suomi ja Ruotsi on sitten finaalissa ja korosti, että ihan vaan tiedoksi mullekin että en munaa itseäni taas josskin urheiluasioista puhuttaessa ;-)
Sitä ennen en ole kuullut sanaakaan kevään peleistä ja urheilusivut on lehdissä mulle kuin ilmaa vaan... taitaa olla vähän valikoivat aistit mulla.
TT
LR Discovery TDI 300
LR 110 Defender STW TDI 300
RR 3.5 TDiC
MB E300TD
Threads: 15
X3. Ei jaksa kiinnostaa tippaakaan yleisurheilut ym. perusjutut.
Mutta oli se silti hieno matsi, vaikkei laji kiinnostakaan. Ja hyvä fiilis tuli joukkueen puolesta, on se varmasti ollut hieno tunne.
X5...
Olin tietoinen kultapeliasetelmasta, ja tuli jopa ajatelleeksi la-su yönä Raaseporin metsissä kuin osallistuin yö-maasto-suunnistuskisoihin kaatosateessa. Totesin itselleni keskellä pöpelikköä että toivottavasti ei flunssa iske, kukaan ei uskoisi sairasloman pätevyyttä maanantaina mikäli Suomi voittaisi...
En katsonut, nukuin.
Andy
Threads: 2
on kyllä hämmentävä yhdistelmä: ei kiinnosta penkkiurheilu mutta Land Roverit kiinnostaa. Antropologisen tutkimuksen paikka.
Mutta mie oon ollu aina sitä mieltä että, hyvinvointivaltiossa pitäis olla varaa ostaa jokaiselle oma kiekko niin ei ainakaan aikaisten tartteis sen päältä tapella nujuta iltakausia.
Lauri-poika metsäs häärii
katseleepi puita väärii
mäyränä nummia tonkii
Threads: 111
Tää on joku lucaksen aivosähkö kytkentä mikä löytyy roverystävien aivokopasta kun muakaan ei lätkä kiinnosta oikeestaan juuri pätkääkään!
Sen verran tuli katottua että näin 3:erän suomi-venäjä matsista, kun vaimo kaipas seuraa sohvalle. On se silti hienoa hienoa että Suomi näytti närhen munat pitkästä aikaa! Pieni pippurinen Suomi! PRKL!
Ser 2 88" STW Bensa -61 "Redína"
Ser 3 109" Van -76 200(t)di "Rubína"
Ser 3 88" STW -74 200(t)di "Rufína"
Threads: 18
X6 (onks se joku pemari...)
RR Autobiography 5.0 Supercharged
RRS Stormer 5.0 Supercharged
Threads: 53
Nyt kun on riittävästi ilmottautunut niitä, joita tämä touhu ei kiinnosta, niin minä voin puolestani sanoa:
HYVÄ SUOMI! HYVÄ LEIJONAT!
Olen ylpeä maailmanmestaruudesta ja nyt pitää ottaa ilo irti ja nauttia saavutuksesta
// Harrastekäyttöautoileva nörtti (#roverystavat @ IRCnet)
# SD1 V8 -83 & "seittemä väärämmerkkistä"
Threads: 4
Katsoin ja kiinnostaa, rouvaa ei kiinniosta urheilu, eikä vahvasti Land-Roverkaan.
Caravaanari Land Rover Series IIA 1970
Bronco II 1989 3/4 moottorilla, sama yksilö ollut projektin kaksi kertaa 8 vuoden välillä.
uudehkot VAG SUV ja Volvo käyttikset